Mä oon niin lopen kyllästyny tähän raskauteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiivi84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wiivi84

Aktiivinen jäsen
06.06.2005
5 035
0
36
Väsymys on jotain aivan kamalaa mutta kun ei vaan pysty nukkumaan ni ei. Jos ei satu tai kolota, närästä tai pissata ni sit muuten vaan pyörii sängyssä, mutta uni ei tuu vaikka meinaa nukahtaa pystyyn.

ja tätä pitäis viel kestää päälle kuukaus ainaki. Mun voimat rupee olee totaalisen loppu.

Päivällä sit oon ku perseeseen ammuttu karhu ja saan kilareita melkee joka asiasta.

Esikoinen varsinki saa tutaa heti jos vähänki uhmailee, ei oo kivaa.

Ei vaan kestä eikä jaksa enää.. :'( :(

LA on vasta 23.7 eli nyt viikkoja 33+2
aikasemmissa raskauksissa ei oo ollu mitään tällästä, päin vastoin sillon on tuntunu et kaikki on mallillaan ja voimavaroja ois riittäy vaikka mihin.

Joo väliaikaista kaikki on vaan, mutta luulen että joudun kohta muuttaa loppuajaks johki erakoks kun pinna niin kireellä koko ajan. kukaan ei säästy mun suuttumisilta. tässä sen näkee mihin kaikkeen väsymys oikein vaikuttaa

hitto vie, just ku ajatteli et menis uudestaa kokeileen nukkumista ni eikö iskeny kamalan närästyksen ja lääkkeet loppu :headwall:

jalat on todella levottomat, mitä niille keksis

No ei tuo kyllä mukavalta kuulosta :( Ymmärrän ihan täysin että oot kypsä tollaseen olotilaan :hug: Ja toi että kun ei saa nukuttua niin se yleensä kostautuu tahattomana kiukkuamisena toisia kohtaan :(

Piimä vois auttaa närästykseen jos sulla sitä on ni kokeile edes, mutta sitä en tiä mikä auttais levottomiin jalkoihin..

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
No ei tuo kyllä mukavalta kuulosta :( Ymmärrän ihan täysin että oot kypsä tollaseen olotilaan :hug: Ja toi että kun ei saa nukuttua niin se yleensä kostautuu tahattomana kiukkuamisena toisia kohtaan :(

Piimä vois auttaa närästykseen jos sulla sitä on ni kokeile edes, mutta sitä en tiä mikä auttais levottomiin jalkoihin..

ei oo piimää mutta jugua ajattelin käydä hörppää ennen sänkyyn menoa.

nii eihän tähän oikeesti auta ku odottaminen :ashamed:

minäkin täällä 36+3 viikolla ja närästyksen takia valvomassa kyl väsyttäs mut jos menee makaan niin se närästys vaan pahenee. ihan valmis synnärille olisin..

paljon jaksuja sinne! :hug:
ymmärrän hyvin tota oloa. sulla varmaan vielä paskempi olo kun on kaikenlaista muutakin. :( toivottavasti sulla ois joku kaveri tai sukulainen joka vois auttaa jos tuntuu ettei omat jaksamiset riitä.

10 heräsin vaikka vasta 6 jälkeen sain unta. Ja nyt koitan olla hermostumatta.

Vanhat luokkakaverit on kutsunu mut tänään raflaan syömään..nyt en tiiä jaksaako mennä.
|O ehkä se tekis ihan hyvää mutta ei viitti ihan zombiena sinne mennä

Voi että, nuo levottomat jalat on kyllä ihan kauheat :( Ootko koskaan kokeillu sitoa niitä tiukasti idealsiteisiin, ihan polviin asti? Ne pitää sitoa kyllä napakasti alkaen tuolta jalkapöydästä aina polveen asti mutta se on kyllä auttanu! Mikään muu keino ei mulla ainakaan tepsi. Kannattaa ehdottomasti kokeilla, siinä ei montaa euroa mee hukkaan vaikka ei auttaiskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Voi että, nuo levottomat jalat on kyllä ihan kauheat :( Ootko koskaan kokeillu sitoa niitä tiukasti idealsiteisiin, ihan polviin asti? Ne pitää sitoa kyllä napakasti alkaen tuolta jalkapöydästä aina polveen asti mutta se on kyllä auttanu! Mikään muu keino ei mulla ainakaan tepsi. Kannattaa ehdottomasti kokeilla, siinä ei montaa euroa mee hukkaan vaikka ei auttaiskaan.

kiitos vinkistä, täytyy kokeilla kunhan pääsee kaupoille.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:

kiitos vinkistä, täytyy kokeilla kunhan pääsee kaupoille.

Tuu sitte joskus kertoon oliko niistä yhtään apua
:)

tässäpä tuli mulle samalla vinkki :)

mulla on sama fiilis että vois jo synnyttää.. tosin itellä on huomenna la mut viimeset 3vk ollu tosi raskaita ku ei oo jaksanu mitään tehä ja särkee ja kolottaa ja esikoinen kaipaa äitiä mut ei vaan jaksa antaa tarpeeksi huomiota..=( toivottavasti ei mee kovin yli ettei tarvi kärvistellä enää pitkään.. voimia sinnekin ja yritetään pitää mieli korkealla..

mulla menossa viikot 12+4 enkä oo nukkunu kunnolla pian kolmeen viikkoon |O siis en vaan saa unta vaikka kui väsyttää, nyt huomasin että kun iltasella käy oikein lämpimässä suihkussa ni se auttaa edes vähän, eli saan illalla nukahdettua nopeemmin ku kolmessa tunnissa..

Yhteistyössä