mä oon NIIIIIIIIIIIIN onnellinen :D:D:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
raskaana, neljättä kertaa :D en viiti vielä ulkopuolisille kertoa mutta pakko johonki hehkuttaa!!!

hieman mietityttää jaksaminen, vanhin on hieman alle 4v kun neljäs syntyy..
onko muilla kokemuksia näin lyhyistä ikäeroista?

onnea! :flower:
ootan kans neljättä mutta esikoinen ehtii ennen sitä täyttää 7v. ja nuorimmaisella on synttäreitä samoihin aikoihin ku la (täyttää 3v). eli ei oo kokemusta niin pienistä ikäeroista. :D onneks. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
onnea! :flower:
ootan kans neljättä mutta esikoinen ehtii ennen sitä täyttää 7v. ja nuorimmaisella on synttäreitä samoihin aikoihin ku la (täyttää 3v). eli ei oo kokemusta niin pienistä ikäeroista. :D onneks. :whistle:

:D eiköhän tää tästä suttaannu kun menee heikkoina hetkinä niin helpolla ku pääsee, ja helpommalla hetkellä sit taas vähä nostaa rimaa siivouksen ym suhteen :)

Onnea! :)

Meillä pienehköt ikäerot. Esikoinen oli 3,5v ja toinen 1v 5kk, kun kaksoset syntyivät. Olin ihan "hitusen" kauhuissani, mutta kunnialla ollaan selvitty. :) Nyt jo paljon helpompaa, kaksoset 1v 9kk.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp-:
Onnea! :)

Meillä pienehköt ikäerot. Esikoinen oli 3,5v ja toinen 1v 5kk, kun kaksoset syntyivät. Olin ihan "hitusen" kauhuissani, mutta kunnialla ollaan selvitty. :) Nyt jo paljon helpompaa, kaksoset 1v 9kk.

Kiitos :) olenkin välillä ihaillen lukenut sun juttuja :D että vipinää varmasti siellä riittää

Yhteistyössä