Mä oon lihava possu :( :( :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ja raskaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

ja raskaana

Vieras
Että iskee masennus pääälle! Koitan löytää mekkoa häihini juhannuksena mutta kun oon lihonut tässä 3 kg alkuraskaudessa ja näytän kamalalta eikä mikään sovi!! :( Mitä mä teen?? Oon juhannukseen saakka syömättä?? Rv on nyt 10 + 1.

Sen on itsellä päässä. Ja tiedän, ett tuntuu kaikkien huomaavan ett on raskaana, ku on niin paksu olo.

Nyt vaan nesteiden poistoon, eli vettä PALJON+ananasta, mansikoita ym.päivittäin ni katoo turvotukset:)

Ääääh miks tuo häämekko on koko elämä? Ei sitä vieraat vilkaise kun kerran. No jos oot nuon lapsellinen niin ole syömättä. teet niitä lapsia vasta sitten kun on järkeä päässä!!!!

Tällanen röllikkä. Normaalisti oon 38-40, äsken kävin kokeileen niin saan laittaa 42 koon mekon päälleni että saan sen kii :( :(

http://www.aijaa.com/v.php?i=6302501.jpg

Jos ihan hääpukua etsit, niin elä huolehi. vuos sitten olin rv 15 häissäni ja kokoa suuremman puvun ostin. Hyvän ompelijan kanssa tehtiin niin, et näytin miltei hoikemmalta kuin ennen raskautta. Ja oli toinen raskaus eli mahakin näkyi ilman pukua, puvun kanssa ei ois huomannu jos ei tienny

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Sen on itsellä päässä. Ja tiedän, ett tuntuu kaikkien huomaavan ett on raskaana, ku on niin paksu olo.

Nyt vaan nesteiden poistoon, eli vettä PALJON+ananasta, mansikoita ym.päivittäin ni katoo turvotukset:)

Hei toi kuulostaa hyvältä reseptiltä.. ihanaa kun noi kotimaiset mansikatkin on tullu myyntiin jo! Mul on koko ajan tunne että pitäs jotain syödä, mut toi ananashan onkin hyvä vaihtoehto. Kiitti :)

Ja sulle joka kitisi häämekon tärkeydestä: ei nyt oo mitään merkitystä että mikä vaate on kyseessä, mut jos menee jotain uutta ostamaan niin sen ois suotavaa edes näyttää sellaselta että sen viitsii ostaa. Ei oo mikään häämekko mun pakkomielle, mut ei kai sinne alastikaan voi mennä :D Ok, onhan mul capreja ja tunikoita...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Hei toi kuulostaa hyvältä reseptiltä.. ihanaa kun noi kotimaiset mansikatkin on tullu myyntiin jo! Mul on koko ajan tunne että pitäs jotain syödä, mut toi ananashan onkin hyvä vaihtoehto. Kiitti :)

Ja sulle joka kitisi häämekon tärkeydestä: ei nyt oo mitään merkitystä että mikä vaate on kyseessä, mut jos menee jotain uutta ostamaan niin sen ois suotavaa edes näyttää sellaselta että sen viitsii ostaa. Ei oo mikään häämekko mun pakkomielle, mut ei kai sinne alastikaan voi mennä :D Ok, onhan mul capreja ja tunikoita...

Harvinaisen herkullinen resepti ja toimiva:).

Ja mä voin rehellisesti sanoo, ett kyllä se häämekko on tärkeä osa häitä. Ei sitä ihan missä tahansa kaavussa viitti alttarille köpötellä..

Ei millään pahalla, mutta odotas vaan minkälainen "röllikkä" sul on synnytyksen jälkeen! :D Sinuna en nyt jo tässä vaiheessa tuskastuisi, eikä 3kg alkuraskaudessa ole edes kovin paljon. Ethän sä edes näytä yhtään plösöltä. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja joopa joo:
Ei millään pahalla, mutta odotas vaan minkälainen "röllikkä" sul on synnytyksen jälkeen! :D Sinuna en nyt jo tässä vaiheessa tuskastuisi, eikä 3kg alkuraskaudessa ole edes kovin paljon. Ethän sä edes näytä yhtään plösöltä. :hug:

oi kiitos kohteliaisuudesta :) ! tollai seisovassa asennossa se ei ookaan niin paha, mut kammoan nähdä kuvia itsestäni istumassa. Ja vaatteiden sopimattomuus kertoo karua kieltään. Siis toi on kaamee makkara tos mahassa! Ja mä tiedän millanen se on synnytyksen jälkeen, tää on toka kerta :) Olin vaan täs välissä hoikempi kuin vuosiin niin tää jotenkin iskee vielä pahemmin, ja se tietoisuus siitä että maha pysyy isona sellasen vuoden verran ennenkun on taas "hyvä" olo.

Yhteistyössä