mä oon kyllä niin ilonen (yks kaveri ärsyttänyt pitemmän aikaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
tai en ehkä enään kaveriks luokittele
mutta aina kun nähdään/jutellaan puhelimessa ym niin minä,mimä,minä
"voikun mulla ja miehellä tuo sexi elämä luistaa niin hyvin ja sitten puolen tunnin essee siitä "
tai mä en vois ikinä asua vuokralla kun vuokrakämpästä päästiin kyllä tää oma asunto on niin ihana ja kuin halvalla saatiin ja voi kun mun mies on niin komee mä käskisin sen heti laihduttaan jos se lihos 5 kiloa enempää
ja mun lapset on niin enkeleitä mä en ikinä osta niille mitään mistä mä en tykkää ja niistä tulee enkeleitä

siis kirjaimellisesti leuhkii kaikesta

ja sittenkun heillä on 3 poikaa ja 4:ttä vartos niin oli koko raskauden ajan kyllä tää on tyttö mun maha on eri muotonen,pahoinvoinnit kesti kauemmin,eri makuelämykset tyttö tuntemukset ja sitä tytön vaatetta osti järkyttävät määrät uutena ja kirppikseltä yks kirppis kerta olin mukana eikä ostanut kun lasten vaatetta ja ainoastaan masukille pieniä hameitä,vaaleenpunasta enimmäkseen ja rahaa meni n. 75e
ja voi sitä kun tulikin neljäs poika

no voin mä olla kade omasta talosta mutta en niiden mä en niin korpeen muuttas

ei kannata olla kaveria jos niin ärsyttää. Musta on silti ihmeellistä kuinka noin takerrutaan jos omista asioista puhuu. Jos kyseinen henkilö pitää sua ystävänään ja ajattelee että sua kiinnostaa hänen asiansa. Mun mielestä ystävälle kuuluisi saada hehkuttaa jos kaikki hyvin. Ja myös kertomaan jos kaikki huonosti.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
ei kannata olla kaveria jos niin ärsyttää. Musta on silti ihmeellistä kuinka noin takerrutaan jos omista asioista puhuu. Jos kyseinen henkilö pitää sua ystävänään ja ajattelee että sua kiinnostaa hänen asiansa. Mun mielestä ystävälle kuuluisi saada hehkuttaa jos kaikki hyvin. Ja myös kertomaan jos kaikki huonosti.

Peesaan tätä.

Heh.. se on metka tunne kun joku saa näpeilleen.. joku josta ei pidä :D
Mulla on yksi inhokkinainen.. Ja se haluaisi parisuhteen ja lapsen. Sillä on yksi lapsi ennestään joka on isällään.. Tää likka haluaisi uuden sen tilalle. Mutta jostain syystä se ei tule raskaaksi :D Ja kirjoitin sille miten mulle tärppäs ekalla... ja kerron aidosta ilosta mitä koen raskaudesta ja tulevasta lapsesta. Toisaalta.. toivottavasti mullekin menee kaikki hyvin:-o! *koputtaa puupäätään*

Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:
Mulla on yksi inhokkinainen.. Ja se haluaisi parisuhteen ja lapsen. Sillä on yksi lapsi ennestään joka on isällään.. Tää likka haluaisi uuden sen tilalle. Mutta jostain syystä se ei tule raskaaksi :D Ja kirjoitin sille miten mulle tärppäs ekalla... ja kerron aidosta ilosta mitä koen raskaudesta ja tulevasta lapsesta. Toisaalta.. toivottavasti mullekin menee kaikki hyvin:-o! *koputtaa puupäätään*

Onpa lapsellista tollasesta asiasta alkaa "kilpaileen". Sori vaan.

No tosikamuna voit kertoa sille nyt jälkeenpäin kikkoja miten saada tyttölapsi. Siihen vaikuttaa ph-arvot alapäässä.. eli siis ruoka mitä syö! Vaikka miehen X/Y määrääkin sukupuolen.. Niin ruoalla mitä tuleva äiti nauttii .. voi olla merkitystä. Tästä on tutkimuksiakin tehty. Eihän mikään ole lähellekään 100-varmaa-. Mutta ei sitä kenenkään tarvi tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:

En mä kyllä kilpaile :laugh: Mä haluun lapsen. Sori vaan.

Niinpä. Ihan kun sen "inhokkinaisen" raskaus olisi itseltä pois.

niin no jos tietäsit millä äänen sävyllä puhuu ja kun siellä ikinä tapahdu mitään joka kerta vaan leuhkimista ja onneansa selittää
siis äänensävy just että pilkatakseen koska mä eroon miehestäni jonka kans ollut 10 vuotta ja vuokralle muutan
mutta tämä kaveri ei mitään lohdutusta oman elämän hehkutusta nyt entistä enemmän kun mulla menee huonosti
"mä en kestäs päivääkään yh:na" onneks mein liitto kukoistaa voi lapsi rukkia kun tulee rikkinäinen perhe on varmaan kamala muuttaa vuokralle mä en kyllä kestäs
ja näitä on niiiiin paljon

mulla on bestis ja sille mä kerron kaikki ja se kertoo mulle ja sen äänestä huomaa että se kuuntelee esittää kysymyksiä,lohduttaa eikä vaan puhu itestään vaan kysyy myös miten mä voin/jaksan

niin no jos tietäsit millä äänen sävyllä puhuu ja kun siellä ikinä tapahdu mitään joka kerta vaan leuhkimista ja onneansa selittää
siis äänensävy just että pilkatakseen koska mä eroon miehestäni jonka kans ollut 10 vuotta ja vuokralle muutan
mutta tämä kaveri ei mitään lohdutusta oman elämän hehkutusta nyt entistä enemmän kun mulla menee huonosti
"mä en kestäs päivääkään yh:na" onneks mein liitto kukoistaa voi lapsi rukkia kun tulee rikkinäinen perhe on varmaan kamala muuttaa vuokralle mä en kyllä kestäs
ja näitä on niiiiin paljon

mulla on bestis ja sille mä kerron kaikki ja se kertoo mulle ja sen äänestä huomaa että se kuuntelee esittää kysymyksiä,lohduttaa eikä vaan puhu itestään vaan kysyy myös miten mä voin/jaksan

Selvästihän sä oot vahingoniloinen, ja sillä mielin, et "Lällällää, mäpä tulin aiemmin raskaaksi kuin sä!"

Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Miksi olette "inhokki-ihmisten" kanssa ylipäätään tekemisissä?

Siksi koska inhokki piti haastaaa oikeuteen häiritsemisestä ja vainoamisesta´. Juttu saatiin sovittua. Hän myönsi että oli saanut rahaa minun kiusaamisestani eräältä kusipää äijältä joka oli joskus nappisodan aikaan ihatsunut ja sitten vihastunut minuun. Jos joku joka päivä roikuu mun perseeessä kiinni kuten täälläkin muutama omaskaskas ja muut niin johan alkaa inhota toista. Sinun mielestäsi tietysti tämä nainen jolta on lapsikin otettu pois ja joka rahasta pommittaa kusipäisillä kirjeillä ja julkisilla nettiherjoilla mua.. niin hän varmaan ansaitsee sääliä ja päähäntaputusta?
Aina kaikki "rajatapaukset" saa täällä höösäämistä ja sympatiaa vaikka ne tappais lapsen.

Siksi koska inhokki piti haastaaa oikeuteen häiritsemisestä ja vainoamisesta´. Juttu saatiin sovittua. Hän myönsi että oli saanut rahaa minun kiusaamisestani eräältä kusipää äijältä joka oli joskus nappisodan aikaan ihatsunut ja sitten vihastunut minuun. Jos joku joka päivä roikuu mun perseeessä kiinni kuten täälläkin muutama omaskaskas ja muut niin johan alkaa inhota toista. Sinun mielestäsi tietysti tämä nainen jolta on lapsikin otettu pois ja joka rahasta pommittaa kusipäisillä kirjeillä ja julkisilla nettiherjoilla mua.. niin hän varmaan ansaitsee sääliä ja päähäntaputusta?
Aina kaikki "rajatapaukset" saa täällä höösäämistä ja sympatiaa vaikka ne tappais lapsen.

Ok. Homma selvä. Nyt tunnen tarinan. (Ei tarvi hermostua.)

Selvästihän sä oot vahingoniloinen, ja sillä mielin, et "Lällällää, mäpä tulin aiemmin raskaaksi kuin sä!"

No NIINhän mä olenkin:D Niinhän mä juuri sanoin. Ei se ole kilpailua rakas pieni ressukka.. Se on vahingoniloa *nauraa* Jonkun psykan mukaan terveintä iloa mitä ihmisellä on:D :laugh: Löysää vähän pipoa.. Et taida olla ihan kiva tyyppi kun nostat itsesi mun yläpuolelle leikkimmällä ihmistä joka ei tunne ikinä pikkupiruiloa. vai oletko niin "täydellinen" että aina mietit vain hyvää ihmisistä.. Kuten nyt kun arvostelet minua?

Myönnän että osaan olla vahingoniloinen :$ Mutta oikeesti kus***le ihmisille. Sen osaan ja näytänkin koska oon silloin pirulainen. Pelkästä kiukuttelusta en suutu. Ilkeydestä saatan näpäyttää.

Et kertonut, että häneltä on otettu lapsi pois. Kerroit vaan, että hänellä on lapsi joka asuu isällään.
Mullakin on vastaavanlainen kokemus vainoojasta. Oikeuteen asti ei tosin menty. Ja myönnän, että en ajattele häntä kovinkaan lämmöllä. Toivon, että niin sekopäinen ihminen ei lapsia saa, sillä eihän hän niistä kykene huolehtimaan, kun ei saa itsestäänkään huolehdittua. Mutta en myöskään pidä häneen minkäänlaista yhteyttä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Et kertonut, että häneltä on otettu lapsi pois. Kerroit vaan, että hänellä on lapsi joka asuu isällään.
Mullakin on vastaavanlainen kokemus vainoojasta. Oikeuteen asti ei tosin menty. Ja myönnän, että en ajattele häntä kovinkaan lämmöllä. Toivon, että niin sekopäinen ihminen ei lapsia saa, sillä eihän hän niistä kykene huolehtimaan, kun ei saa itsestäänkään huolehdittua. Mutta en myöskään pidä häneen minkäänlaista yhteyttä...

Mulla oli v***n, veemäinen prosessa kahden kauheuden kanssa tossa hiljattain 3v ajan, siinä oli yrityssotaa, henk. kohtaista ja kaikkea. Itselläni pienehkö palkka ja vastassa jotain ihan muuta. Kaikki päätyi sopuun mun kannalta.. joka on hyvä ja huono asia jos tietää mitä on sattunut. Mutta nyt saan olla rauhassa ,... uskon niin.

Mulla oli v***n, veemäinen prosessa kahden kauheuden kanssa tossa hiljattain 3v ajan, siinä oli yrityssotaa, henk. kohtaista ja kaikkea. Itselläni pienehkö palkka ja vastassa jotain ihan muuta. Kaikki päätyi sopuun mun kannalta.. joka on hyvä ja huono asia jos tietää mitä on sattunut. Mutta nyt saan olla rauhassa ,... uskon niin.

Toivotaan, että saat olla rauhassa.
Mun vainoajani on antanut mun olla rauhassa...ööö...noin kolmen vuoden ajan jo :). Kyllä se aika ajoin itsestään ilmoittaa: levittää paskapuheita pitkin kaupunkia, mutta ei mua kiinnosta, en reagoi niihin mitenkään, ja kukaan ei niihin usko (siitä tyypistä näkee jo kauas että hissi ei kulje ylös asti).

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Toivotaan, että saat olla rauhassa.
Mun vainoajani on antanut mun olla rauhassa...ööö...noin kolmen vuoden ajan jo :). Kyllä se aika ajoin itsestään ilmoittaa: levittää paskapuheita pitkin kaupunkia, mutta ei mua kiinnosta, en reagoi niihin mitenkään, ja kukaan ei niihin usko (siitä tyypistä näkee jo kauas että hissi ei kulje ylös asti).

Mä menetin yhden työsopparin aikanaan.. missä olin jo töissä määräaikaisesti. Onni onnettomuudessa että päädyin parempaan paikkaan. Mutta en silti halua kauheasti kiitellä tästä. Paljon muutakin verrattaen yhtä pahaa sattui mulle ja aina tuli terveiset perästä. Ainoa vaihtoehto oli sopia toisen psykon kanssa ja alkaa kaveeraamaan syntyvän lapseni takia. Nykyään siis toinen näistä piinaajista luulee olevansa kaverini. Viimeksi eilen soitteli ja kyseli kuulumisia. Asia ei stressaa mua. Mutta ei ole kenenkään etu että oikeus ei IHAN voittanut. Ja tämä toinen saa pidettyä enemmän kurissa tätä toista pöllöpäätä.

Yksin on eri asia taistella oikeuden puolesta.. Mutta kun perustaa perheen niin noi jutut pitää vaan pystyä jättämään taakse. Mistä kaikki alkoi oli yhtiösopimus jolla eräs yritti kusettaa rahaa. Luulin että kyseessä oli sopimus joka oli mun etu. Sitten asiat vain ajatuivat kaikkeen muuhunkin.

Ravistettava: Kaikesta tästä on varmaan 10cm pino papereita sodassa... Mutta todellinen sotasaalis on vähän yli puolensentin raportti missä Prime Sec:n salapoliisit ovat juosseet mun perässä.. myös chatissa ja mun miehenkin perässä ja sen läheisten. Siinä on profiloitu mut Bin Ladeniksi ja se on viety poliisille. Mä sain jurisrin kautta kopion :heart:
Aikanaan melkein laskin housuuni kun luulin että sellainen on virallinen oikeudessa.. mutta eipä se ollut avuksi! Annoin sen parhaan kamuni luettavaksi ( jonka kanssa aikanaan asuttiin 3v yhdessä) ja se kieri maassa lukiessaan sitä.

Lyhennettynä.. Niiden papereiden mukaan mä kykenen murhaan, mulla on oma mafia ja kykenen perinteiseen yrityksenkaatoon ( oli aikanaan uusi sanakin minulle). Totuus meni siis toisinpäin.

Yhteistyössä