Mä oon kohta kalju...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
On mulla ennenkin pari kuukautta synnytyksen jälkeen tippunu tukkaa, mut nyt tätä on kestänyt jo pari kuukautta ja tukkaa lähtee aivan järjettömiä kasoja... Milloin tää loppuu?! Mitäköhän tää vaikuttaa, ku oon taas raskaana? Pikkujuttuhan hiukset on, mut aika tylsää ku vaivalla pitkäks kasvatettu tukka tippuu päästä ja oon oikeesti kohta kalju... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko teillä suvussa taipuisuutta pälvikaljuuntumiseen?

Stressi on suuri tekijä siinä, että hiukset alkavat lähteä.

Ei tietääkseni ole. Stressi juu, sitäkin on ollut... Mutta lisää stressiä saan siitä kun kaljuuntuminen ei oo kaukana :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

Ei tietääkseni ole. Stressi juu, sitäkin on ollut... Mutta lisää stressiä saan siitä kun kaljuuntuminen ei oo kaukana :headwall:

Päänahan hieronta, laittaa veren kiertämään hiusjuurissa, joka sitten antaa hieman ravintoa. Ja onhan se hauskaa. Minä olen käyttänyt luontaistuotteita ja niillä olen ehkäissyt yhden kaljuuntumiseni (minulla on siis tuo pälvikaljuisuus vaivana, joka iskee minuun aina jonkun suuren stressin päälle)Mutta niitä ei taideta suositella raskaan oleville.
Vitamiinit sitten lisättynä tuohon hierontaa, niin sinun täytyy sitten luottaa siihen että se toimii, niin stressi siitä katoaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:

Päänahan hieronta, laittaa veren kiertämään hiusjuurissa, joka sitten antaa hieman ravintoa. Ja onhan se hauskaa. Minä olen käyttänyt luontaistuotteita ja niillä olen ehkäissyt yhden kaljuuntumiseni (minulla on siis tuo pälvikaljuisuus vaivana, joka iskee minuun aina jonkun suuren stressin päälle)Mutta niitä ei taideta suositella raskaan oleville.
Vitamiinit sitten lisättynä tuohon hierontaa, niin sinun täytyy sitten luottaa siihen että se toimii, niin stressi siitä katoaa =)

Joku tietty vitamiini, vai melkeinpä kaikki on hyväksi? Täytyy vaan toivoa, että edes nää haituvat pysyis päässä... Ei kyllä hyvältä näytä :xmas: Kiitos vinkeistä :)

Raskaushormonin tason romahtaminen synnytyksen jälkeen aiheuttaa kuvailemasi hiustenlähdön. Ei sillä ole pälvikaljun kanssa mitään tekemistä. Paljon päänahan harjausta verenkierron elvyttämiseksi ja pidät hartiat kunnossa ettei verenkierto ole huonoa siellä, eipä siihen muu oikein auta ja nuokin vain vähän. Aika tekee tehtävänsä - hiuksesi kasvavat kyllä takaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Faktaa:
Raskaushormonin tason romahtaminen synnytyksen jälkeen aiheuttaa kuvailemasi hiustenlähdön. Ei sillä ole pälvikaljun kanssa mitään tekemistä. Paljon päänahan harjausta verenkierron elvyttämiseksi ja pidät hartiat kunnossa ettei verenkierto ole huonoa siellä, eipä siihen muu oikein auta ja nuokin vain vähän. Aika tekee tehtävänsä - hiuksesi kasvavat kyllä takaisin.

Niin, kyllä mä osasin odottaa että vähän synnytyksen jälkeen lähtee hiuksia, niin on käynyt aiemminkin, mut tukkaa tippuu ihan mielettömään tahtiin ja nyt jo pari kuukautta kestänyt... Mutta sitä en tiedä, että mitä vaikuttaa se, että olen uudestaan raskaana?

Yhteistyössä