Mä oon kallis nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Oon jo kolmena päivänä peräkkäin pistäny miehen ostaan mulle mansikoita. Ne on NIIN hyviä! Harmi ku ne myydään litran paketeissa ku sellainen menee yhdessä hujauksessa. Pitäiskö ostaa se 5kg laatikko ja söis vaan niitä koko päivän, aah :p

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
No niin oot :D

Ostakaa suosista se iso laatikko. Kyllä vähintään puolessavälisssä menee himot ohi ja vetää vattan vikkelälle :kieh:

Ei vais- siitä voi sit pakastaakin.

Koolla on väliä.

Jaa...mä ostin ja pakastimeen ehti ½-litraa eikä ollu masuvaivoja B) Eikä menny mansikan himo pois :D

Siis mikä mansikkakuume? :o meillä on mun lapsuuden kodissa mansikkaa tosi paljon, ja yleensä kesällä tähän aikaan olen siellä. Syön ihan sairaasti mansikkaa aina eikä mitää ole tullu. Nyt kauheita vierotus oireita ku ei voi käydä vaan poimiin kuppia täyteen ku entinen tyhjä :D ja pakastimeen mansikat jo on laitettu. Mut voi itku ne on hyviä.

Aamuäreä, Kyl mullaki eilen maha toimi hyvin :D mutta seki on vaan positiivista ku meinaa välillä olla kovalla :| ja eipä mulle taida helpolla mansikkakuumettakaan saada ku tosiaan oon elämäni mansikoita syöny niin paljon ku napa vetää!

Alkuperäinen kirjoittaja tuoretta jo aamusta:
me kerätään itse naapurin mansikkatilalta ja maksaa 5kg silloin 2 egee

oho, halvalla myyvät. Mä saan ilmaiseksi jos käyn ite kotoo poimiin, mut jos bensalle laskee hinnan ni halvemmaks tulee hakee torilta tai jostai :/

Yhteistyössä