Mä oon ilonen ( lapsen puolesta=))

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miljoonakala
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miljoonakala

Aktiivinen jäsen
08.09.2004
3 762
0
36
Tyttö 5v on ollu jo ihan onneton ku r ei ole tullu vielä ollenkaan.Kun monet kaverit jo osaa sanoa r ja hän ei.
Mä olen koittanu vähän kertoa hälle missä "r" asuu ja missä sanoissa sitä ärrää voi koittaa saada tulemaan.

Heräsin tänä aamuna siihen kun tyttö istu peilin eessä ja hoki "äl,äl,äl,äl,r, r,RRR!!" Naama levis mielettömään hymyyn kun tajus et se r tuleekin hältä.

Nyt on kova odotus päällä et kuka tulee ekana käymään et saa sanoa ärrää.. :D :D

Äitikin on ihan tohkeissaan lapsen puolesta.. :D

Meillä tyttö 8v ei vieläkään osaa sanoa. Puheterapeutilla käynyt koulussa viikottain tovin, mutta musta siitä ei oo ollut mitään hyötyä. Ottaakohan kaupungin puheterapeutit vastaan? Sinne taitaa tarvita lähetteen eikös?

Alkuperäinen kirjoittaja Josa:
Meillä tyttö 8v ei vieläkään osaa sanoa. Puheterapeutilla käynyt koulussa viikottain tovin, mutta musta siitä ei oo ollut mitään hyötyä. Ottaakohan kaupungin puheterapeutit vastaan? Sinne taitaa tarvita lähetteen eikös?

Meillä 6v poika kävi yhden käynnin s ja r takia. S tulee kun haluaa mut ei normaalipuheessa. Ja Turussa ei ainakaan yhden kirjaimen takia pääse edes puheterapiaan.

Eihän meillä vielä mitään kiirettä ollu mutta tyttöä itseään häiritsi kovasti kun isommat kaverit osas ja hän ei. Sit käytiin yhdessä läpi kaikkia mahdollisia r sanoja.

Mul meinas tul tippa linssiin kun kuulin kuinka paljon tyttö ensin harjotteli ja sit kun vielä onnistui.
(njoo, eihän se r nyt joka sanassa viel onnistu mut pelkästään se et se on nyt löydetty on varmaan iso asia lapsel.. =) )

Mut nyt meil sit on pirrrun kiukkunen vajaa 3v joka ei osaa sanoa r ja kun siskoa kehutaan niin tämä kiipee seinille..noh, aina ei voi voittaa.. :D

Yhteistyössä