Mä oon ihan rikki!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
Hoidan lapseni aamusta iltaan ihan yksin.Mies yrittäjä ja tosi kiire töissä joten elämä tällähetkellä tälläistä.Tänään sit mies lopetti työt tuossa kuuden jälkeen ja olin onnessaan et mies tulee kotiin mut häviski eka tunniks puhumaan puhelimeen.Sit ku mies lopetti puhelun niin tilitin että välillä väsähtää tähän kotona oloon ja kaipaa aikuista seuraa...Varasin sit muutaman siiderin et juodaan yhdessä ja jutskaillaan kun lapset menee nukkuu niin yllättäin miehen kaveri soitti et voiko tulla kylään!Mies teki eka kertaa elämässä sen ettei kysyny mun mielipidettä asiaan ollenkaa josta kilahin täysin kun olin luullu viettäväni miehen kanssa kahen keskistä aikaa!Ikinä en oo ollu vastaan et jos joku sen kaveri tulee käymään mut se tuntu pahalta ettei se halunnu kysyä mun mielipidettä tällä kertaa ollenkaan!Nyt mies istuu pihaverstaassa juttelemassa kaverin kanssa niitä näitä kun mä täällä itken yksinäisyyttä ja pahaa oloo!!!Onneks lapset jo nukahti...

voi sua, voimia voin vain toivotella....ja hali! koita jaksaa. todella idioottimaista toimintaa sun mieheltä...olisi voinut kyllä kysyä sun mielipidettä...tarvitaan sitä aikaa hoitaa parisuhdetta!

Höh... :( ...olen minäkin paljon lasten kanssa yksin, kun mies on töissä ja illat opiskelee joko kotona omissa oloissaan kun tarvitsee opiskelurauhan ja nyt eri paikkakunnalla kurssilla. Ei ole helppoa, mutta mä kyllä osaan vaatiakin ja mun mies myös tykkää toteuttaa munkin toiveita, että näin...

Että varmasti tärkeetä että teilläkin on joskus aikaa toisillenne ja sullakin omia juttuja välillä edes!!!

Alkuperäinen kirjoittaja iitu:
voi sua, voimia voin vain toivotella....ja hali! koita jaksaa. todella idioottimaista toimintaa sun mieheltä...olisi voinut kyllä kysyä sun mielipidettä...tarvitaan sitä aikaa hoitaa parisuhdetta!

Kiitos:)

Miehet ei aina osaa ajatella meidän naisten tunteita,samoja fiiliksiä joskus meikällä.
Minulla myösy-yrittäjä mies ja 3 lasta.Ensi viikolla lähtee reissuhommiin,ma-pe
töissä eli yö poissa ja vkl hallilla tai jos hyvin käy ni sunnuntait sillon tällön kotosalla.
Tähän olen jo tottunu,talviaikana ei tahdo alan töitä lähellä olla ni sit on vaan pakko lähteä sinne missä sitä on.
Joku jo kysyi onko ketään läheistä jolta saisi tarvittaessa lastenhoitoapua tms.?

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Onko sinulla ketään ystävää tai kaveria - tai sukulaista josta saisi joskus täyspäistä juttuseuraa?

Tosi vähän hyviä ystäviä!Suurin osa on sellaisia et tarttee multa vaan aina jotain lastenhoitoapua tai jotain eikä tarjoo apua koskaan takas..Ja yks tosiystävä lähti ulkomaille pitemmäks aikaa!Mut on mulla kuitenki joitain hyviä ystäviä.

Oisko sulla ´mahdollisuutta vaikka heti huomenna lähtä jonku ystävän kanssa esim syömään ja shoppaileen? Joku pienikin irtiotto kotoa vois piristää kummasti. Mä tiedän tasan tunteen, mä myös olin tosi yksin välillä ku olin kotona lasten kans ja mies aika lailla aina töissä. Nyt oon ku uus ihminen ku alotin opiskelut.
En voi muuta sanoa ku voimia, ja iiiiiiso voimahali, ymmärrystä löytyy!

Tiedä miltä susta tuntuu. Oon koko päivän oottanu että mies tulis töistä ja lähdettäis mun vanhempien luo istumaan iltaa. Mies kiukutteli eikä lähtenyt. Kuukauteen en oo niitä nähnyt. :/ oikeesti ikävää kun mies terrorisoi näin.

Sano niille ystävillesi että sinulla räjähtää pää pelkkään kotona ja yksin olemiseen, ja että ottavat nyt hommakseen pitää sinulle seuraa joskus ja viedä jonnekin talon ulkopuolelle.
Joskus miehiin ei vain voi turvata. Sellaisina hetkinä ei kannata jäädä hajoamaan vaan ottaa ohjat omiin käsiinsä. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja iitu:

Kiitos:)

ole hyvä, toivottavasti miehesi jatkossa tajuaa että jos pitää toista itsestään selvyytenä, niin ei se pidemmän päälle toimi...

niin ja joskus kun on rauhallinen hetki, niin koita jutella tunteistasi hänelle..tiedäbn ettei se aina ole niin helppoa :(

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
Tiedä miltä susta tuntuu. Oon koko päivän oottanu että mies tulis töistä ja lähdettäis mun vanhempien luo istumaan iltaa. Mies kiukutteli eikä lähtenyt. Kuukauteen en oo niitä nähnyt. :/ oikeesti ikävää kun mies terrorisoi näin.

Mikset sää lähteny ihan omin nokkinesi?

Yhteistyössä