Mä oon ihan rikki, mun mieli on ihan palasina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaana todellakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaana todellakin

Vieras
Mulla on ylipainoa 30 kg, aloitin laihduttamaan Tammikuussa, ja saanut pois 8 kg, sekä senttejä lähtenyt, vaatekoko pienentynyt. Mies vaan haukkuu läski, selluliitti, se tietää kuinka paljon se loukkaa mua, mua niin korpee tämmönen vaikka teen asialle jtn et tekis mieli lähtee tästä " maailmasta " pois.

Tammikuussa alotit laihuttamaan ja nyt jo oot saanut 8kg pois! Se on tosi hyvin! Jatkat vaan samaan malliin, niin ei miehellä oo ainakaan mitään sanomista! Ajattelet mielessäs että "mähän näytän sille mihin musta on" etkä välitä sen sanoista. Kun olet saanut itsesi kuntoon, niin voit ajatella sen sanomisia, mutta nyt, elä välitä niistä niin pääset kiloista eroon ja terveellisempään elämään kiinni! Tosi hyvin on mennyt jo tähän asti! Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana todellakin:
Mulla on ylipainoa 30 kg, aloitin laihduttamaan Tammikuussa, ja saanut pois 8 kg, sekä senttejä lähtenyt, vaatekoko pienentynyt. Mies vaan haukkuu läski, selluliitti, se tietää kuinka paljon se loukkaa mua, mua niin korpee tämmönen vaikka teen asialle jtn et tekis mieli lähtee tästä " maailmasta " pois.
annabell??

Mulla ei mene jakeluun miksi kattelee parisuhteessa tollasta? :o
Eikö ole ihan päivän selvää että jättäisit tuollaisen? Sinä itse teet itsellesi hallaa kun tollasta suostut katselemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja anne:
Alkuperäinen kirjoittaja Harmaana todellakin:
annabell??

Annabell ei todellakaan ole ylipainoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tammikuussa alotit laihuttamaan ja nyt jo oot saanut 8kg pois! Se on tosi hyvin! Jatkat vaan samaan malliin, niin ei miehellä oo ainakaan mitään sanomista! Ajattelet mielessäs että "mähän näytän sille mihin musta on" etkä välitä sen sanoista. Kun olet saanut itsesi kuntoon, niin voit ajatella sen sanomisia, mutta nyt, elä välitä niistä niin pääset kiloista eroon ja terveellisempään elämään kiinni! Tosi hyvin on mennyt jo tähän asti! Tsemppiä!

Ja sitten saat huomauttaa miehelles! Tuskin sekään ihan mallin mitoissa on? Samoja ruokia kuitenki syötte?
Kun itte oot laihduttanut, sanot miehelles, että nyt sikspäkki kuntoon, tai joudun kattelemaan komeemman miehen rinnalleni!