Mä oon ihan pöhkö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Peppi85

Aktiivinen jäsen
28.04.2005
4 115
0
36
Viedään tänään molemmat lapset mummulle hoitoon, vietetään mun syntymäpäiviä, meille on kutsuttu kavereita jne. Oon odottanut tätä koko viikon ja ollut ihan innoissani. Pitkästä aikaa pääsen miehenkin kanssa iltaa viettämään, kerran ollaan aiemmin oltu kuopuksen syntymän jälkeen (kesällä kaverin häissä). Meillä on ollut aika vaikeeta... Mm. kuopus (kohta 8kk) on ollut öisin todella vaikea, heräilee miljoona kertaa, viime yönäkin valvoi tunnin ja siihen päälle heräili varmaan 10 kertaa, eikä rauhoittunut nopeasti takaisin nukkumaan... On koko elämänsä ajan nukkunut huonosti, tosi huonosti. Kerran aiemmin (just sillon kesällä) on mummo ollut pojan kanssa yön, muuten ei ole hoidossa ollut yötä.

Nyt, kun tää päivä on niin mulla on paha mieli ja tekisi mieli perua koko synttärit :ashamed: Tuntuu jotenkin lastenkin kannalta "törkeältä" viedä niitä hoitoon, että ite pääsen juhlimaan :o

Ja sit mietin koko ajan, että miten mummu jaksaa, kun molemmat pojat menee sen luokse... Esikoinen tarvii myös nukuttajaa ja nukuttaminen vie ainakin tunnin, sinä aikana kuopus saattaa heräillä ainakin 5 kertaa |O On siis pikkusen hankalaa :/

Meille olis kyllä tarpeen saada viettää aikaa kahden ja kavereiden kanssa ja ennen kaikkea nukkua |O

Tyhmää, kun ei nyt sit huvita ja on vähän jotenkin paha mielikin :|

mä tiiän tunteen. mieli pahenee kun hauskanpito lähestyy. nyt ei saa jänistää! sit ku vieraat alkaa tulla niin varmasti mieli paranee. ja voihan olla että nukkuvat vieraassa paikassa paremmin kuin kotona

Koveta itsesi! (tän kerran) Lapset ei yleensä temppuile "vieraille" niin paljoa, ja mummun kanssa touhutessa väsyy yleensä hyvin. Ja eiköhän se mummu jaksa yhden yön vaikka päällään seisten.

Pitkällä aikavälillä ajateltuna se on koko perheen hyvin voinnille hyväksi, että sä pääset vähän juhlimaan.

Tuttuja tunteita...

Alkuperäinen kirjoittaja wannabemommy:
mä tiiän tunteen. mieli pahenee kun hauskanpito lähestyy. nyt ei saa jänistää! sit ku vieraat alkaa tulla niin varmasti mieli paranee. ja voihan olla että nukkuvat vieraassa paikassa paremmin kuin kotona

Kiitos :flower: :)

Alkuperäinen kirjoittaja ei ummarra ei:
mä en ymmärrä miks opetatte lapset siihen että ne täytyy nukuttaa.

No sehän tän asian pointti olikin :laugh: Lapsi osasi nukahtaa itsekseen siihen asti, kunnes itse jätti tutin pois (kolme kuukautta sitten). Sen jälkeen illat oli yhtä h*lvettiä ja sorruin, menin sieltä, mistä aita oli itelleni tavallaan matalin ja menin lapsen huoneeseen siksi aikaa, kun nukahtaa. Näin ei kuopus herää siihen, kun isoveli huutaa viereisessä huoneessa kurkku suorana |O (noin).

Alkuperäinen kirjoittaja haaskalintu:
Koveta itsesi! (tän kerran) Lapset ei yleensä temppuile "vieraille" niin paljoa, ja mummun kanssa touhutessa väsyy yleensä hyvin. Ja eiköhän se mummu jaksa yhden yön vaikka päällään seisten.

Pitkällä aikavälillä ajateltuna se on koko perheen hyvin voinnille hyväksi, että sä pääset vähän juhlimaan.

Tuttuja tunteita...

Kiitos sullekin, näinhän se on! Hyvää se tekee meille kaikille, paitsi mummulle, joka mahdollisesti joutuu seistä sen yön päällään :ashamed:

Nyt menet nainen peilin eteen seisomaan ja sanot itsellesi: Minulla on oikeus ladata akkujani ja iloita pitkästä aikaa aikuisten seurassa, jotta jaksaisin hoitaa taas ilolla ja uusin voimin lapsiani. Mummin yhden yön uhraus ei ole suuren suuri ja vaikka valvoisivat koko yön saa hän taas nukkua.

mulla lähti poika eilen tutun kyydissä 350 km päähän mummolaan..
Odotin tätä kuin kuuta nousevaa, ja eilen sitte itkua väänsin ku poika läht! :/
Innoissaan se kyllä meni, on hänki oottanu tuota reissua kovasti.. Ja hyvin siellä on menny ku eilen illalla soitin kahteen kertaan ja tänäaamuna jo kerran.

Mut nyt ei osaa ite alkaa mitään tekemään??!! :o Kun kerranki sais tehdä juttuja rauhassa ilman pikkuapulaista!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt menet nainen peilin eteen seisomaan ja sanot itsellesi: Minulla on oikeus ladata akkujani ja iloita pitkästä aikaa aikuisten seurassa, jotta jaksaisin hoitaa taas ilolla ja uusin voimin lapsiani. Mummin yhden yön uhraus ei ole suuren suuri ja vaikka valvoisivat koko yön saa hän taas nukkua.

Kiitos!! Tätä mä just tarvitsenkin :D Et joku vakuuttelee mulle, että olen tän ansainnut ja sitten jaksan taas arjen :) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

Tuttuja tunteita...

Kiitos sullekin, näinhän se on! Hyvää se tekee meille kaikille, paitsi mummulle, joka mahdollisesti joutuu seistä sen yön päällään :ashamed:

Iteppähän suostu ja luultavasti nauttii sydämmensä kyllyydestä joka sekunnista. :D

Meilläkin menee lapset tänään mummulle ja me mennään miehen kanssa miehen veljelle, huomenna sit yökylään toiseen mummulaan koko perhe.

Ekat kerrat on aina vaikeita yökyläilyissä varsinkin äidille.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:

Tuttuja tunteita...

Iteppähän suostu ja luultavasti nauttii sydämmensä kyllyydestä joka sekunnista. :D

Meilläkin menee lapset tänään mummulle ja me mennään miehen kanssa miehen veljelle, huomenna sit yökylään toiseen mummulaan koko perhe.

Ekat kerrat on aina vaikeita yökyläilyissä varsinkin äidille.

Meillä mummu näkee poikia melkein joka päivä :D Muuten varmaan nauttiskin, jos ei näkisi niin usein. Tai nauttiihan se varmaan nyttenkin... :whistle:

Pitäkäähän tekin hauska ilta!!!

Yhteistyössä