Mä oon ihan myyty...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lähettäjä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lähettäjä

Vieras
Olen rakastunut... Ja sain viestin työkaveriltani, johon rakastunut:

"Rakastelisin sinua pelkällä katseella."

Voi itku miten menee kylmät väreet pitkin selkää..

Milloin saan tämän oikein loppumaan... Molemmilla perhe...

Mutta ihan hirveää tämä tilanne, aikuiset ihmiset, onneksi ei olla tehty mitään ja tuskin tehdäänkään... En ole koskaan miettinyt uusperhettä, enkä osaa miettiä sitä nytkään....

Mutta tuo viesti........... myyyyyyyyyyyyyyyty!

Alkuperäinen kirjoittaja Voimia lähetän:
Ei toi sutina pidemmän pääle ole kuule mukavaa. Varsinkaan jos ei ole valmis luopumaan omasta perheestä. Se on niin hemmetin raskasta muuten!

Tätä mä pelkään... mitä mä teen????????????

Pistän poikki, okei, mut tää tuntuu niiiiiiiiiin makealta....... Ymmärrän kyllä täysin että tämä on ihan typerää, mutta kun mä en voi sille tunteelle mitään.... Mä yritän ihan oikeasti... :/

Sun täytyy vain kylmettää itsesti sitä hlöä kohtaan. Tiedän, se on hemmetin hankalaa/vaikeaa!
Siihen menee pitkä aika varsinkin jos toinen "puskee päälle" eikä ymmärrä lopettaa sun kylmyydestä huolimatta. Itseasiassa se kylmyys saattaa jopa lisätä vastapuolen innokkuutta...
Mutta eipä siihen auta kuin luja tahto ja pitkää pinnaa ja paljon aikaa. Vaikka se nyt tuntuisi mahdottomalta niin jo muutaman vuoden päästä et voi käsittää mitä näit siinä ja mitä olit melkein menettämässä sen takia!

Sun täytyy vain kylmettää itsesti sitä hlöä kohtaan. Tiedän, se on hemmetin hankalaa/vaikeaa!
Siihen menee pitkä aika varsinkin jos toinen "puskee päälle" eikä ymmärrä lopettaa sun kylmyydestä huolimatta. Itseasiassa se kylmyys saattaa jopa lisätä vastapuolen innokkuutta...
Mutta eipä siihen auta kuin luja tahto ja pitkää pinnaa ja paljon aikaa. Vaikka se nyt tuntuisi mahdottomalta niin jo muutaman vuoden päästä et voi käsittää mitä näit siinä ja mitä olit melkein menettämässä sen takia!

Kirjoitat niin oikein. Mutta tämän rakastumisen ansiosta minun ja mieheni s.elämä on parantunut 100 prosenttisesti, koska rakastan että minuun kosketaan ja haluan tätä toista... Siis ihan HULLUA, tiedän!

Olen iloinen, hyvällä tuulella eikä mikään maailman ongelma kosketa tai se on hyvin hoidettavissa... Tiedän, että pilaan kaiken jos jatkan tätä tai menen pidemmälle, mutta kun tuntuu että tämä on jotenkin niin parasta mitä saada.

Ja tiedän naiset tiedän, en aio enkä halua olla Se Toinen Nainen... Mutta en minä tätä yksin tee, ei tällä miehelläkään helppoa ole olla kotona...

Se miksi pelastaisin oman liittoni, on se, että lapsilla olisi molemmat vanhemmat saman katon alla... Tiedän, että kun laitan poikki tähän rakkauteen, sama arkiharmaa palaa elämään taas...

Mutta tiedän senkin, että pakko tämä on lopettaa, vaikka tunnen olevani elämäni tämän hetkisen tilanteeni parhaimman asian kanssa tekemisissä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Ei makeaa mahan täydeltä. *heristää sormea* :D

Mut mitäs jos se ihastus on vaan niin herkku :whistle: :p

Se on HERKKU!!!!! Mitä nainen vaan voi toivoa.... Minun mielestäni... On kokoa, on näköä, on käytöstapoja... ;)

Samasta olen tässä haaveillut minäkin,kovasti irti olen yrittänyt päästä :whistle: :snotty: Kaikenlisäksi se on mun pomo :ashamed:

Se on HERKKU!!!!! Mitä nainen vaan voi toivoa.... Minun mielestäni... On kokoa, on näköä, on käytöstapoja... ;)

Samasta olen tässä haaveillut minäkin,kovasti irti olen yrittänyt päästä :whistle: :snotty: Kaikenlisäksi se on mun pomo :ashamed:

Ja arvaa, kun se pitää sua kuin kukkaa kämmenellä... Aaaahhhhh...

Oih voih, mä en voi lopettaa tätä ainakaan tänään, koitan tsempata huomenna... :(

Ja arvaa, kun se pitää sua kuin kukkaa kämmenellä... Aaaahhhhh...

Oih voih, mä en voi lopettaa tätä ainakaan tänään, koitan tsempata huomenna... :(

Mä en halua edes arvuutella :kieh: No ei se edes tiedä mitä siitä ajattelen,todellakaan!

Itsekin joskus ihastuneena, näin siinä käy kun jaksaa pysyä lujana. Voimia, voimia vain!

Tärkeintä on, ettei TEE mitään ratkaisevaa, pientä flirttiä voi olla ja ihastuksen tunteesta hetken nauttia, mutta siihen sen on jäätävä. Kyllä se siitä ajan myötä itsestään kuolettuu...

Yhteistyössä