Mä oon ihan loppu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nettta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nettta

Vieras
Siinä se jo otsikossakin lukee, eli oon ihan loppu. Oon tosi väsynyt tähän elämään. Missään ei oo mitään järkeä. Muhun sattuu niin paljon psyykkisesti ja fyysisestikin. Mulla on todettu masennus ja oon ollu mielenterveystoimiston asiakas jo 6-vuotta. Mua on heitelty psykiatrisilta osastoilta toiseen, kun jotain heitto pussia. Mulla ei oo mitään ihmisarvoo, oon vaan joku "hullu", jolle voi sanoo mitä vaan! Haukkua vaikka pystyyn, lyödä tai muuta sellasta. Mulla ei oo elämässä mitään syytä jatkaa. Okei oon itsekäs, mut musta tuntuu oikeesti siltä että itsensä tappaminen on ainoo pakotie pois tästä tuskasta. No se siitä, puhuinpa ainakin suuni puhtaaksi.

No mun on paha sanoa tuohon oikein mitään, kun itsekin olen aika lopussa. Mutta olen pähkäillyt että katotaan nyt vielä, ehkä lapset mua joskus vielä tarvii, ehkä mulla on vielä jotain tehtävää, vaikka nyt ei siltä tunnukaan.

Jos oikeasti haluat todella positiivisen muutoksen elämääsi tutustu Jeesukseen! <3 Itselläni ei ollut mitään menettettävää enkä totisesti mitään menettänytkään! Ainoastaan sain moninkertaisesti jo tässä ajassa iloa ja sisältöä elämääni. Hädän päivänä huuda avuksesi Herraa! <3 Ole rakas ihminen siunattu, rukoilen puolestasi! :)

Tunnen tosi paljon sympatiaa, onko sulla joku läheinen jonka kanssa voit olla tasavertainen ja saada (myös antaa) tukea? Voisit kirjoittaa kirjan siitä potilaana olosta. Se olisi hyvää luettevaa "ammattilaisille". Tee jotain hyviä suunnitelmia elämässä eteenpäin! Syö luonnonmukaista ruokaa ja nuku yöt, elä säännöllisesti ja ala ajatella omaa HYVINVOINTIA. Tiedän, että paketti on hyvin hyvin haastava ja tarvitset POSITIIVISTA TUKEA! Yksi hyvä ajatus voi johdattaa jonnekin ja niin edelleen. Tälläisinä hetkinä kun takki on tyhjä rukouksella voi ollakin suuri voima.

Elä luovuta! Elämä voittaa lopulta ja saat asiat järjestykseen. Olet tasan yhtä hyvä ja arvokas kun muutkin ihmiset, jätä kiusaajien kommentit omaan arvoon. Hae apua HETI jos itsemurha ajatukset alkaa valtaamaan pään! Voimia <3

En pääse eroon itsemurha ajatuksista.. Ne pikemminkin "helpottavat" oloa, kun ajattelee, ettei sen jälkeen tarvitsisi enää kärsiä. Ei kantaa tätä kipua ja tuskaa. Olen työkyvyttömyyseläkkeellä tän masennuksen vuoksi. Ei mulla oikeen oo ystäviäkään ja perhettä en jaksa kuormittaa huolillani. :( Olen kai pelkuri, mutta kun voimani eivät oikeasti enää riitä. Tuskin jaksan päivän, viikoista, tai kuukausista puhumattakaan.

Kyllä mulla lääkitys on ja vielä tosi kovat lääkkeet onkin. Hirvee määrä lääkkeitä, mut niistä ei vaan oo apua, en tiedä miks ne ei tehoo mun kohalla, vaikka oon jo monta vuotta lääkkeitä syöny. On mulla hoitokontaktikin. Käyn kerran viikossa lääkkeiden haussa (ne jaetaan mulle psyk.polilla viikoks kerrallaan), ja juttelemassa psykologin kanssa. Mutta ei se ymmärrä mua. Tai siltä musta tuntuu.

[QUOTE="vieras";28906008]Elä luovuta! Elämä voittaa lopulta ja saat asiat järjestykseen. Olet tasan yhtä hyvä ja arvokas kun muutkin ihmiset, jätä kiusaajien kommentit omaan arvoon. Hae apua HETI jos itsemurha ajatukset alkaa valtaamaan pään! Voimia <3[/QUOTE]

No ap on parempi kuin kiusaajansa ja ihmsiet jotka saivat hänet tuntemaan noin.
Välistä tuntuu että maailmassa on vain pahoja ja ilkeitä ihmisiä. Itse on liian herkkä ja rehellinen.

Voi ap, tuntuu tosi pahalta sun puolesta vaikken tunne sua :( Hae apua ja kerro lääkärille kaikki nuo itsetuhoiset ajatukset ja se ettei lääke tehoa. Joskus elämässä on jaksoja jollon mikään ei tunne hyvältä ja tarkoituksenmukaiselta, mutta niistä vahvistuu ja myöhemmin voi sanoa oppineensa niistä paljon. Kannattaa mennä juttelemaan ammattilaiselle!

voi hitto kun suututtaa kun lukee tällaisia, paskat ihmiset saavat toiset tuntemaan tällaista.
rakenteellinen väkivalta, jota raamatun ajoista saakka syötetty meihin, pojat ja miehet saavat terrorisoida ja tehdä pahaa, ja silti naiset tekevät toisilleen pahaa.

Ite olen tällä hetkellä sairaslomalla masennuksen takia. Sain lääkäriltä B-lausunnon nyt ainakin vuoden loppuun. Mustakin tuntuu nyt just tosi toivottomalta eli pystyn ainakin hiukan sua ymmärtämään. En voi muuta toivoo sulle kuin voimia jaksaa jatkaa.

Yhteistyössä