Mä oon hyvännäköinen, fiksu, sosiaalinen ym ym...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoooh

Vieras
Musta sais joku mies hyvän naisen itselleen, tiedän sen.

Mutta mä vaan päivästä toiseen istun täällä kotona tai meen jossakin lasten kanssa. Sitten kun pääsen harvoin jonnekin, menen johonkin onnettomaan baariin joka on täynnä kännisiä NUORIA ihmisiä ja päädyn tulemaan yksikseni kotiin ihmettelemään että tässäkö se taas oli.

Toki saan iskuyrityksiä, mutta pääosin niiltä nuorilta miehiltä. Enkä sitten taas kelpuuta ketä tahansa.

Nytkin taas itsesäälissäni tuijottelen itseäni peilistä ja mietin että katsooko kukaan mua enää näin läheltä joka ilta ja sanoo omaksi rakkaaksi. :(

Mä meen ihan hukkaan täällä kotona ja kuolen yksinäisyyteen.

Mä olen monen tuhannen mailin päässä hyvännäköisestä ja olen diagnosoitu epäsosiaaliseksi, mutta miehiä saa toisinaan tyrkkiä kauemmas. Ehkä se, etten hae mitään, saa heidät kiinnostumaan? Tosin, en käy baareissa. Korjaus: kävin pari iltaa sitten karaokeravintolassa iltakuudelta kuuntelemassa kaverieni esityksiä.

Eikö paras parisuhde alkaisi ystäväpohjalta? Ilman sen kummempia odotuksia ja täpinöitä? Suosittelen hakeutumaan mielenkiintoisen harrastuksen pariin.

Saan mäkin tyrkkiä niitä pois, enkä varmasti näytä siltä että epätoivoisena etsin ketään. Moni mies on sanonut että mietti hetken uskaltaako tulla juttelemaan. Enkä tietääkseni näytä ainakaan ylpeältä tai vihaiselta. Tiedän ettei baarista löydäkään, mutta mistä sitten? Pitäis vissiin alkaa metsästämään tai kalastamaan tjtn että löytäis mieluisena miehen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Saan mäkin tyrkkiä niitä pois, enkä varmasti näytä siltä että epätoivoisena etsin ketään. Moni mies on sanonut että mietti hetken uskaltaako tulla juttelemaan. Enkä tietääkseni näytä ainakaan ylpeältä tai vihaiselta. Tiedän ettei baarista löydäkään, mutta mistä sitten? Pitäis vissiin alkaa metsästämään tai kalastamaan tjtn että löytäis mieluisena miehen. :D

Jos tykkäät kalastajista tai metsästäjistä, niin sitten suosittelen.

Ei kai siinä muu auta. :)
Antakaa vinkkiä millaisissa harrastuksissa miehisiä miehiä tapaa? :D

Noh, miten ois nää maratonit ja pitkät hiihtomatkat sekä tietysti treeni ennen niitä? Meissä puunhalaajissakin on kaikenlaista immeistä.

Tuommoset ei käy kun mulla ei polvet kestä pitkää juoksua enkä muutenkaan tykkää. Joku itsepuolustuslaji ehkä vois ollakiva tai sit vaikka ihan joku metsälenkkipuunhalausjuttukin. :D En vaan tiedä onko täällä muita kuin lapsille järkättäviä.
No, täytyy alkaa etsiä. :)

Alkuperäinen kirjoittaja huoooh:
Musta sais joku mies hyvän naisen itselleen, tiedän sen.

Mutta mä vaan päivästä toiseen istun täällä kotona tai meen jossakin lasten kanssa. Sitten kun pääsen harvoin jonnekin, menen johonkin onnettomaan baariin joka on täynnä kännisiä NUORIA ihmisiä ja päädyn tulemaan yksikseni kotiin ihmettelemään että tässäkö se taas oli.

Toki saan iskuyrityksiä, mutta pääosin niiltä nuorilta miehiltä. Enkä sitten taas kelpuuta ketä tahansa.

Nytkin taas itsesäälissäni tuijottelen itseäni peilistä ja mietin että katsooko kukaan mua enää näin läheltä joka ilta ja sanoo omaksi rakkaaksi. :(

Mä meen ihan hukkaan täällä kotona ja kuolen yksinäisyyteen.

No hitto.Onko sun kulmilla baareja joita nuoriso ei olisi vallan kansoittanut. Toisaalta sanot tuolla että käyt HARVOIN, mitä jos kävisit useammin, vaikka lätkä- ja futismatseissa, lasten harrastuksissa ja tapahtumissa, kahviloissa, lenkkipolulla. Jos oot sosiaalinen ja vielä fiksu ja kauniskin niin pakosti löydät sen oikean. Mutta älä etsi vaan elä.

Joo mä päätin nyt että alan käymään kaikki kissanristiäiset läpi mitä tästä kaupungista löytyy. :)
Etsimisen mä oon jättänyt kun totesin että sillä löytää vaan niitä jotka haluaa yhden illan sänkyseuraa.
Mutta pakostakin on mielessä että löytyykö koskaan ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
No se kävis kyllä, mutta kun ei oo mitään moottorillista muuta kuin perheauto. :D

kiinnostus aiheeseen riittää

Niin kai, onneksi veli on pyörähullu, voin vaikka lyöttäytyä sen mukaan jos lähtee johonkin tapahtumaan. :)
Oon kyllä niissä pari kertaa vuosia sitten käynyt ihan muuten vaan ja oli niitä kiva katsella.

Yhteistyössä