Mä oon huomannu ittestäni yhden asian ku oon tehny hoitotyötä

[QUOTE="Veera";26887285]Mä en ole hoitoalalla, mut mulla sama juttu. En voi sietää kännisiä, etenkään niitä äänekkäitä. Eikä haittaa yhtään vaikka joku vammainen tms. pitää meteliä.

En tiedä onko se se alkoholi, vai se ylimielinen asenne mikä humalaisilla usein on.[/QUOTE]

Joillaki on todella ylimielinen asenne. Pahimpia on ns. paremmat ihmiset jotka käy viihteellä tyyliin kerran viidessä vuodessa. Kattotaan olevansa parempia ku muut ja sen mukaan sitte kohdellaan kaikkia muita.

[QUOTE="vieras";26891350]Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.[/QUOTE]

Joopa joo. Jotkut tulee baariin valmiiksi vittuuntuneena ja heille ei tarvitte sanoa ku hei niin ollaan vittuulemas vaikka mistä. Että älä soita suutas asioosta joista et näköjään mitää tiä.

Mutta meneppäs töihin päivystykseen, ja katso, kestääkö pinna yhtä hyvin niitä selviä, ei-dementoituneita aikuisia ihmisiä, jotka kokevat oikeudekseen huutaa ja vittuilla sinulle päin naamaa :D

Itse ainakin olen kokenut, että se pinnan piisaaminen riippuu kyllä pitkälti sijoituspaikastakin, ts. eri asia hoitaessa vanhuksia kuin aikuisia, "täyspäisiä" ihmisiä. Enkä tällä tarkoita että alentuisin samalle tasolle päänaukojan kanssa päivystyshommissa, mutta kyllä sitä tulee heidän kanssaan paljon enemmän kirottua hiljaa mielessään, kuin mitä muistisairaiden kanssa tekemisissä oltuaan.

[QUOTE="vieras";26891412]Mutta meneppäs töihin päivystykseen, ja katso, kestääkö pinna yhtä hyvin niitä selviä, ei-dementoituneita aikuisia ihmisiä, jotka kokevat oikeudekseen huutaa ja vittuilla sinulle päin naamaa :D

Itse ainakin olen kokenut, että se pinnan piisaaminen riippuu kyllä pitkälti sijoituspaikastakin, ts. eri asia hoitaessa vanhuksia kuin aikuisia, "täyspäisiä" ihmisiä. Enkä tällä tarkoita että alentuisin samalle tasolle päänaukojan kanssa päivystyshommissa, mutta kyllä sitä tulee heidän kanssaan paljon enemmän kirottua hiljaa mielessään, kuin mitä muistisairaiden kanssa tekemisissä oltuaan.[/QUOTE]

No uskon kyllä tuon! No täällä ei oo ku tk:n lääkärin vastaanotto arkipäivisin ja sinne tuskin meen töihin.

Mä olen ollut 15 vuotta hoitoalalla, ja päivä päivältä pinna kiristyy enemmän. Olen miettinyt jo alan vaihtoa, työpaikan vaihto ei onnistu. 80 % potilaista on joko kännissä, huumeissa tai molempia. Loput on 8-kympin ja kuoleman välillä olevia. Mä todella joudun keskittymään, etten ala kirkua kesken kaiken. Pelkään yli kaiken, että musta tulee k**pä ottassa töitään tekevä hoitaja. Melkein jo olen sellainen.

Yhteistyössä