mä oon ärsyttävä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Voi ei..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Voi ei..

Vieras
Nyt oon sen tässä tajunnut.
Mun mielipiteet on aina oikein,ja teen sen selväksi. Mä teen oikeen lasten kanssa ja kaikkien pitäs tehdä samoin. Esim. jos joku ei imetä ajattelen hänen olevan itsekäs,laiska eikä hän ajattele vauvansa parasta. Jos joku vie liian pienen hoitoon paheksun sitäkin.. Ja hienovaraisesti muistan näistä huomautella.

Jos jollain on pienempiä lapsia kuin mulla niin jaan turhan auliisti neuvojani ja ajattelen mielessäni "ootappa vaan kun sun lapsi tän ikäinen,sittenpä tiedät.." Ja saatan sen sanoakkin.
Ja jos joku jolla on helpompi elämäntilanne ja silti valittavat niin ajattelen että eivät pärjäis jos olis yhtä vaikeeta kuin mulla.

Siis mä en ite viihtyis itteni seurassa! Oon aika kamala ihminen :( Mutä voin tehdä muuttuakseni,kellään mitään neuvoa?

Jos vielä arvostelet kaikki perheet heidän lastensa käyttäytymisen perusteella ja tiedät mistä mikäkin johtuu, tyyliin "eihän se nyt mikään ihmekkään oo, ku kotonakin sellasta ja ei siellä varmasti kun mätetä herkkua lapsille ja nykyajan vanhemmat kun ei osaa edes lapsiaan kasvattaa jne." Niin oot varmaan yks mun TOSI ÄRSYTTÄVÄ neiti täydellisyys tuttavani. :kieh:

Voiskohan olla..?
Kyl mä varmaan noinkin teen.. :S
Mutta eiks se että nyt oon itekkin tän huomannut ja tajunnut oo jo hyvä,noin niinkuin "parantumisen" kannalta..?
Vielä kun keksis miten muuttaa omaa ajattelua ja puheita.

Mä oon sellainen ihminen joka ärsyttäisi sua megapaljon. Koska mä TIEDÄN että mulla tulee helppoa lapsen kanssa vaikka en vielä ole edes synnyttänyt häntä ja mulla ei kokemusta lapsista.

Selvitän takuulla helposti vastaantulevat ongelmat jotka liittyy kasvatukseen ja mun avioliittokin vain kukkii vielä entistä enemmän kun lapsi syntyy :D

Lisäksi meidän lapsi tulee perimään meidän hyvät käytöstavat ja takuulla sitä kehutaan kylillä käydessä :D

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
ehkä sä kasvat vähittelen aikuisemmaksi ja saat lisää suvaitsevaisuutta! :)

Mutta kun musta on tullut tälläinen vasta lasten myötä!
Nuorempana en muistaakseni ollut.. Niin ei näytä ikä ainakaan auttavan. Mitä enemmän lapsia saan sen pahemmaksi menen. Kai se pitäs vaan koittaa pitää ainakin suunsa kiinni,ajatteli sitten mitä tahansa.. Ajatuksia kun tuskin saan muutettua.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Mä oon sellainen ihminen joka ärsyttäisi sua megapaljon. Koska mä TIEDÄN että mulla tulee helppoa lapsen kanssa vaikka en vielä ole edes synnyttänyt häntä ja mulla ei kokemusta lapsista.

Selvitän takuulla helposti vastaantulevat ongelmat jotka liittyy kasvatukseen ja mun avioliittokin vain kukkii vielä entistä enemmän kun lapsi syntyy :D

Lisäksi meidän lapsi tulee perimään meidän hyvät käytöstavat ja takuulla sitä kehutaan kylillä käydessä :D

:laugh:

Juu,oot muuten ihan oikeessa! :D Just noin ajattelevat ja puhuvat saa mussa sen kamalan ihmisen oikein tosissaan esiin. En tajua mistä tää kumpuaa....

Yhteistyössä