mä oon aivan täys paska.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja läski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

läski

Vieras
en osaa pitää kotia siistinä. miehen siskokin kuulemma sano että ompa täällä likasta kun käväsi tuossa eilen hetken. ite olin lenkillä sillon. mies on nyt taas keran haukkunu mut täysin maan rakoon. lapset on ainut syy miks mä en vedä kerranki kunnolla ranteita auki. mun omasta mielestä meillä ei todellakaan ole likasta! ehkä sekasta, mutta sehän on (kait) aika tavallista kun on pienet lapset! en tiiä mitä teen tässä illan aikana. miten mä saan tuon miehen tajuaan, kuinka pahasti se on mua TAAS loukannu?! miks mä jaksan tällasta paskaa?!

Sinä et mikään paska ole, vaan lapsiperheessä nyt on lähes aina sekaista. Ja likaisuus ja sekaisuus on kaksi eri asiaa. Nyt ei kun miehelle imuri ja luuttu kouraan ja siivoamaan. Ja sama komento sille miehen siskollekin, kun seuraavan kerran tulee valittamaan.

Mitenkähän voisin parhaiten lohduttaa. =) Älä nyt ainakaan ala sorvata ranteita auki. Se on meillä ainakin niin, että vaikka ei varsinaisesti likaista kai useimmin olekaan, niin en ole sellainen superhuushollerska, jonka koti on aina tiptop. Meillä on joskus aika hirmuisen sekaista. Niin on monessa muussakin perheessä.
Kysäisepä vaikka mieheltäsi, miksi hän ei sitten tartu moppiin, jos häntä asia vaivaa? Ja saman tien kutsuisin siskonkin luuttukinkereille.
Mutta toisaalta, jos sanomista pitää toisesta keksiä, niin on hyvä että se kulkee tuossa siivouslinjassa, aika kesyä kuitenkin. Tsemppiä!

Anteeksi, mutta onko mahdollista, että itsetuntosi ei olisi ihan kunnossa. Meinaan, kun nimimerkkisikin on läski :/

Tiedät itse, että lapsiperheessä voi olla sekaista... Se on totta, usko pois.

Siivoaako miehesi koskaan? Jos/kun se seuraavan kerran arvostelee kämpän siisteyttä, niin pidä hermosi aisoissa ja iske tyynenä ukolle pölyrätti kouraan ja sano, että aloita sillä... voit hakea sillä aikaa imurin valmiiksi ja huomauta, että "tuosta napista imuri startataan, herra on hyvä vaan". Ja lisäksi voit tehdä itse sitä mitä miehesi tekee rentoutuakseen, esim. rojahdat sohvalle ja avaat töllön.. käännät kylkeä ja pieraiset.

:kieh:

Vähän samaa mieltä, perheessä kaksi aikuista ei voi siivous yhden vastuulla olla.
Sitä paitsi siivous ei ole se juju vaan siistinä pitäminen ja se on koko perheen harteilla.

Sitä en allekirjoita, että lapsiperheessä on aina sekaista. Ei ole.

Yhteistyössä