Mä oon aina kuvitellu, et nuo rekryfirmat haastattelee ensin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Texas Flame
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Texas Flame

Aktiivinen jäsen
14.01.2005
3 227
0
36
mahdollisen työntekijän ennenku alkavat töitä tarjoamaan.... Noh, mä tänää aikani kuluks täyttelin yhtee firmaa paperit ja parintunnin pääst sielt soitettii ja tarjottii töitä huomiseks... :snotty:

no miut on nimenomaan tuolla tavalla rekrytoitu. ja ihan olen sen firman palkkalistoilla johon rekrytoitiin.... eli en minkään rekryfirman palkkalistoilla. mie olin joskus monta vuotta aiemmin täyttäny yhteystietoni yhen firman nettisivulle ja sieltä otettiin sitte ykskaks yhteyttä ja kysyttiin että oisinko vapaa, ois tarjolla töitä :D ja sillä tiellä sitte oon edelleen ;)

meillekin on kesätyöntekijät ja sitten pidempiaikaisetkin otettu rekryfirmojen kautta. tyyppejä jotka on eka tuurannu päivän-pari sijaisuuksia, sitten otettu omille listoille, kun on hyvikis todettu=)

Alkuperäinen kirjoittaja Terhikki:
Mäpä nostan, haluan kuulla vielä Jätkän vastauksen tuohon kysymykseen vaikken sitä itse esittänytkään?

Sori, käytin lauman saunassa välillä. Meillä on vaan niin hemmetin huonoja kokemuksia noista,, mulla viivyteltiin palkanmaksussa monta kertaa ja pari kertaa jouduin jopa liittoon soittamaan sen vuoksi(he sitten ottivat työnantajaan yhteyttä).
Miehen palkana kanssa oli myös monta kertaa ongelmia, milloin ei ollut kohdillaan ja milloin maksoivat kun jaksoivat. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Mäpä nostan, haluan kuulla vielä Jätkän vastauksen tuohon kysymykseen vaikken sitä itse esittänytkään?

Sori, käytin lauman saunassa välillä. Meillä on vaan niin hemmetin huonoja kokemuksia noista,, mulla viivyteltiin palkanmaksussa monta kertaa ja pari kertaa jouduin jopa liittoon soittamaan sen vuoksi(he sitten ottivat työnantajaan yhteyttä).
Miehen palkana kanssa oli myös monta kertaa ongelmia, milloin ei ollut kohdillaan ja milloin maksoivat kun jaksoivat. :/

Tätä mä vähän arvelinkin. Hirveästi monenlaisia kokemuksia olen näistä rekryfirmoista kuullut, itsellä vasta kokemusta muuten heidän kanssa asioinnista mutta ei varsinaisesti työntekijänä.

Pari firmaa saa heti mun miinukset asiattomasta ja epäammattimaisesta käyttäytymisestä, pari firmaa taas sitten plussat erittäin asiallisesta ja pätevästä otteesta.

Niin monenlaisia niitä nykyään on, että varansa saa kyllä pitää...

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:

jaaa mä oon n. kuukauden tehnyt töitä rekryfirman kautta ja mulla jäi nyt tän viikon palkka maksamatta :o :kieh:

Yhteistyössä