Mä oon aikamoinen kokki kun saan ruoan maistumaan aurajuustolta, vaikkei siinä ole sitä :O

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kfkfkf

Vieras
Suurena homejuuston inhoajana en pystynyt ruokaa syömään :D

Siinä ei ollut muutakuin ruokakermaa ja koskenlaskijajuustoa, kumpikaan ei tod mitään aurajuustomaustettua.
Kanassa marinaadi, muttei siinäkään aurajuustoa. Ihan siistiä :D
 

Yhteistyössä