Mä olin ihan varma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinterella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sinterella

Aktiivinen jäsen
09.03.2006
1 115
0
36
että täällä on joku tehny aloituksen että olipa vastuutunnoton äiti, kun tänään uimahallissa päästi 2 lastaan laskemaan yhdessä vesiliukumäkeä! Toinen on vajaa 5 ja toinen 2v8kk. mutta ei ollu! Mä tänään annoin tyttöjen yhdessä laskea kun itse halusivat ja otin tietenki alhaalla vastaan.
Mutta sain niin vihaisia katseita siellä parilta isiltä että olin varma että heidän vaimot/vaimontekeleet heti tulee tänne siitä kertomaan. Ei täällä vissiin sittenkään ole niin paljon oululaisia ku luulin...

siis ne oikeasti katto mua tosi pahasti ku päästin lapset yhdessä mäkeen! Nuorempi kompastu portaissa ja alko itkemään ja isommalta kysyin (huutaen ku he olivät melkein mäen päällä) että laskeeko pieni ja isompi sano että laskee ja hymyssä suin tulivat molemmat alas. Mutta se mies heidän takana, joka laski yhdessä poikansa kanssa (oli mun esikoisen kans suurinpiirtein saman ikäinen se poika), katto mua sieltä ylhäältä tosi pahasti ja pitkään ku annoin heidän kuitenki laskea! Oli koko ajan siinä sellainen olo että oonko mä ny ihan kamala ihminen ku päästän ne yhdessä! Mutta (se kuuluisa mutta) Kun esikoinen ei halua laskea kuin yksin ja siskon kans ja pienempi laskee mieluummin siskon kans ku äidin/isin kans! Yksin ei nuorempaa edes päästetä.

Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
no ei kait siitä kannata välittää,antaa kytätä jos tuntevat tarvetta siihen kerta.jokainen tehkööt niinku ite tahtoo =)

Niin mutta siltiki mun piti painua sinne mäkeen muksujen kans ku tuli niin kamalan syyllinen olo! Miten tuntemattoman ihmisen katse voikin vaikuttaa niin paljon! Kuopus oli TIETENKI "hieman" loukkaantunu ku äiti änkesi mäkeen mukaan mutta jostain piti ottaa pois! :laugh:

no mut niinhän se on,se polttaa se katse...vähän niinku sillon ku näkee poliiseja ja menee ihan paniikkiin vaikka tietää itekki ettei mitään oo tehny,samalailla jos joku kyttää tylysti ni on ihan varma et jotain hyvän tavan vastasta on nyt varmaan tullu tehtyä... :o :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
että täällä on joku tehny aloituksen että olipa vastuutunnoton äiti, kun tänään uimahallissa päästi 2 lastaan laskemaan yhdessä vesiliukumäkeä! Toinen on vajaa 5 ja toinen 2v8kk. mutta ei ollu! Mä tänään annoin tyttöjen yhdessä laskea kun itse halusivat ja otin tietenki alhaalla vastaan.
Mutta sain niin vihaisia katseita siellä parilta isiltä että olin varma että heidän vaimot/vaimontekeleet heti tulee tänne siitä kertomaan. Ei täällä vissiin sittenkään ole niin paljon oululaisia ku luulin...

Jos olet saanut paljon vihaisia katseita, niin johtuisiko jostain muusta? Miksi eivät saisi laskea kahdestaan?
Jospa etuilivat tai jotain?

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:

Jos olet saanut paljon vihaisia katseita, niin johtuisiko jostain muusta? Miksi eivät saisi laskea kahdestaan?
Jospa etuilivat tai jotain?

Eivät etuilleet, ei ollut laskemassa kuin me ja 2miestä lastensa kanssa. Eli siitä se ei johtunu. Mä epäilen että heistä tytöt oli liian pieniä laskemaan yhdessä vaikka minä siellä alhaalla heidät otinki kiinni. Ja sen liukumäen loppu on tehty sellaiseksi leveäksi ettei siitä tipahda suorilta altaaseen niinku yleensä vesiliukumäissä tippuu.

Yhteistyössä