Mä olen varmaan ainoa, joka tykkää "junttimiehistä" ja esim. siitä että mies EI ajele kainalokarvojaanD!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lynx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lynx

Aktiivinen jäsen
31.07.2006
1 090
0
36
Tuli tuosta miehen kainalokarvakeskustelusta mieleen, että mä olen niin tavis itse ja tykkään sellaisista perusjunttisuomiäijistä. Esim. miesten kainalokarvojen ajelu, palstailu jossain kaksplussalla, naisten kanssa "juorukerhoissa" rupattelu jne, jne ovat asioita jotka ei kuulu mun makuun olevalle miehelle.
Heh, tykkään ehkä enemmän miehestä, jolla vähän mustaa konerasvaa kynsien alla ennemmin kuin trimmatut ja hyvin hoidetut kädet :D .
Mutta makuja on monia ja mukavaa että jokaiselle löytyy jotakin :D

Mulle on ihan sama kunhan muistaa välillä pestä kainalot ja käyttää dödä, mun puolesta jokainen voi vaikka värjätä, raidoittaa tai kihartaa karvansa.. miksei rastatkin.

Tää on mun pino. Munkin mielestä miehellä pitää olla karvoja, mutta naamaa saa vähän siistiä välillä :) Muualle ei tarvitse koskea ollenkaan, vaan karvat voivat olla luonnontilassa.

Minä kuulun ehdottomasti tähän pinoon! En voisi kuvitellakaan, että mieheni keskustelisi 2+:lla tai ajelisi karvojaan. Ja mitä tuohon ap:n laittamaan mustiin kynsienalusiin tulee, minun miehelläni on kädet kyynärpäitä myöden öljyssä. :laugh:

Samaa mieltä kanssanne olen naiset! Suoraan sanoen tää ketju yllätti minut... positiivisesti. Luulin olevani poikkeustapaus, mutta on meitä muitakin! Miehen pitää olla mies, eikä mikään karvaton iljetys!

Yhteistyössä