Mä olen tyhmä, tiedän sen, ei tarvi paasata

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa tällä krt.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa tällä krt.

Vieras
Olen pettänyt miestäni tämän meidän 6 v suhteen aikana ainakin 10 krt, noo vkl se sai taas vähän vihiä että petin, mutta se ei vaan jätä mua vaikka uhos vkl yönä mulle puhelimeen et tää on ohi. Sanoin et selvä, parempi lähtee eri teille että mä saan sitä mitä sulta ei saa. Mut ei, ei lähe, on kiinni kuin iilimato ja nielee kaiken. Mun mies ei ole mikään nössykkä, et varmasti sais muitakin naisia ja ei meillä ole kuin yksi 4 v tyttö, et ei sen puoleen ettenkö pärjäis likan kanssa. Mut kun mäkin oon juurtunu tähän suhteeseen, enkä saa aikaseksi lähteä. Toisinaan olen onnellinen, toisinaan en.

Mun mies kun ei ole sellanen hellyyttä ja rakkautta antava ja mä kaipaan sitä, sen takia mä hypinkin tuolla muualla.

jotkut miehet vaan ei lähde,ne ehkä tarvii jonkun joka huolehtii. mun ex oli sellainen. mä koitin kaikeni päästä siitä eroon,mutta vaikeeta se oli. ei toista kantaakkaan voinu ulos. lopulta sain avaimet pois. se vaani mua pitkään. mäkin petin monesti ja kyllä se tiesikin. tosin en katsonut enää viimeisenä vuotena olevani varattu. mä inhosin sitä,en sietänyt edes kosketusta. ehkä olin ilkee mutta en ollut ainoa. koita lähtee niin voitte ehkä olla viä onnellisia erikseen. mä oon ainakin löytäny oikeen onnen,ex edelleenkin samanlainen idiootti kun ennen eikä osaa pitää naista itsellään.

Alkuperäinen kirjoittaja nättitähti:
jotkut miehet vaan ei lähde,ne ehkä tarvii jonkun joka huolehtii. mun ex oli sellainen. mä koitin kaikeni päästä siitä eroon,mutta vaikeeta se oli. ei toista kantaakkaan voinu ulos. lopulta sain avaimet pois. se vaani mua pitkään. mäkin petin monesti ja kyllä se tiesikin. tosin en katsonut enää viimeisenä vuotena olevani varattu. mä inhosin sitä,en sietänyt edes kosketusta. ehkä olin ilkee mutta en ollut ainoa. koita lähtee niin voitte ehkä olla viä onnellisia erikseen. mä oon ainakin löytäny oikeen onnen,ex edelleenkin samanlainen idiootti kun ennen eikä osaa pitää naista itsellään.

Ei mun mies mikään idiootti ja sairas ole. Tavallinen työssä käyvä mies. Ehkä se sit rakastaa mua niin paljon, eikä halua etsiä uutta suhdetta kun kaikki on niin helppoo ja turvallista. Ja en minä kyllä maailman helpoin nainen ole sille ollut varmastikkaan, en tarkota pettämistä ainoastaan. Mies on sanonu suoraan ettei se sellasesta hiplaamisesta tykkään, sanoin et perkele en mä mtn hiplailuja tarkota vaan et pyydät mut joskus kainaloon, eikä mun tarvi aina kysel. Tää on mun syy miks petän.

Yhteistyössä