Mä olen sitten varmaan aivan kamala ja inhottava.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venefica
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Venefica

Aktiivinen jäsen
01.02.2007
2 128
0
36
Mulla on niin elin otikossa että voi elämä.. |O

Heräsin aamulla seiskalta. Siivosin keittiön, keittelin ja kahvit ja laitoin lapsille aamupalan, kaivelin vaatteet ym. Äijä heräs ysin aikaan, joi valmiiksi keitettyä kahvia, kiskat herneet nokkaan ku sanoin ettei diesel auto ole näillä hinnoilla ja kilometreil millään tapaa järkevä. Lähti koiransa kaa niin etten ehtiny edes huomaamaan. Tuli takas ja kysyin voisiko käydä kaupassa hakee maitoo ym, suuttu miksi en voinnu asiasta sanoo ennen koiransa lenkitystä. Laitoin pyykit kuivumaan, uuden koneen. Äijä kysyy saako ruokaa ennen töihin menoo. Mä lähden kauppaan, tulen tekee ruokaa pikasesti, siivoan keittiön ja laitan kaikille sapuskat valmiiks. Ruuan jälkeen pyydän josko hän voisi laittaa astiat koneeseen, no ei voinnut vaan tullikin kiire töihin vaikka ei kiirettä sekuntti aikasemmin ollu.
Ja sillä sekunnilla päätin etten minäkään auta hänen koiransa ulkoilutussa, jos ei hän jumalauta voi laittaa parii lautasta koneesee.
Olenko turhamainen ja inhottava (koiraa kohtaa ehkä kyllä, vaikka koiruus ihana onkin) Mä en vaan perkele jaksa tehä kaikkee yksin, ja koira ei ole mun, eikä minun kanssa hankittu, eikä koskaan tule olemaan juuri tasan sen takia kun en jaksa.

Minusta kuulostaa siltä että sinua ottaa tuo äijä pattiin todella pahasti. Ja nuo jutut mitkä hän jättää tekemättä nousee potenssiin sata.
Meillä ei toimis tommoinen että mä pyydän tekemään jotain - en osaa sellaista. Meillä jokainen tekee mitä tekee - ja minä loput. Ukkeli on kyllä niin paljon poissa kotoakin että ehkä meillä menee läpi vähän sluibailukin - mutta en jaksaisi nalkuttaa pikku asioista alvariinsa. Ei siitä tule kuin paha mieli jollei helkkarin moinen riita.
Juttele ukkos kanssa hyvällä ja yritä saada hänet ymmärtämään että olet väsynyt orjan työhösi. Ehkä hän ymmärtää. :hug:

En mäkään jaksa asioista nalkuttaa, nalkutin sille jo ekat viisi vuotta ja päätin et nyt pyydän, jos ei tapahdu ärähdän, jos ei mene vieläkään perille saa lähtee omaan asuntoonsa ihmettelee. Meillä on kaksi lasta ja kolmatta en halua aikuisen miehen puvussa enään koskaan.
Mä niin toivon että tuo mies tajuis jo, etten ole hänen äiti tai orja. :/

Kuumimmat

Yhteistyössä