Mä olen siivonnu kokopäivän niin et hiki lentää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Päivän toinen tee-tauko meneillään ja kämppä ei oo viellä edes puolessa välissä :headwall:
Mä en ala, miten mä voin ola näin hidas! siis tehdä niin epäolennaisia asioita :headwall: . Kun osais äkkiä lyödä romut johonkin, mut nytkin oli pakko siivota yks keittiön kaappi, kun piti saada sinne jotain ja muuta vastaava |O

Siks mä istunkin nyt koneella ja laitan tavaraa myyntiin huutonettiin. Kun sais kaikki turhat tavarat pois, olis siivoominenkin helpompaa ja pysyis kaapit järjestyksessä.;)

Alkuperäinen kirjoittaja mävaan:
Siks mä istunkin nyt koneella ja laitan tavaraa myyntiin huutonettiin. Kun sais kaikki turhat tavarat pois, olis siivoominenkin helpompaa ja pysyis kaapit järjestyksessä.;)

Meidän tavarat taitaa olla sellasia, että ne on jo päätyny meille joltain, joka ei oo raaskinu heittää niitä pois, mutta on ajatellu, ettei niitä missään myytyäkään saa :D :/ Taitaa olla aika rakentaa tohonpihalle taas nuotio, se toimii aika hyvin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Hopi hopi.
Ja kun on valmista, tule meille siivoamaan kun kerran hyvä vauhti on päällä :snotty:

Kyllä se vauhti on jo hiipumaan päin, kuten huomaatte :D :snotty:
Siis ajatelkaa, olen siivonnu 9 asti ja avain koneen ekaa kertaa vasta nyt!

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja mävaan:

Meidän tavarat taitaa olla sellasia, että ne on jo päätyny meille joltain, joka ei oo raaskinu heittää niitä pois, mutta on ajatellu, ettei niitä missään myytyäkään saa :D :/ Taitaa olla aika rakentaa tohonpihalle taas nuotio, se toimii aika hyvin :xmas:

Ainahan sitä kannattaa koittaa, aika yllättävätkin tavarat tekee kauppansa huutiksessa! Joskus aattelee, et toisen "roska" on toisen aarre.:D

Yhteistyössä