Mä olen nyt sitten se, joka yrittää iskeä toisten aviomiehiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minkkius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minkkius

Jäsen
20.01.2009
337
0
16
Mä kerron hieman taustaa tälle asialle, joka sattu tänään...

Mä olen siis poikien jalkapallojoukkueen joukkueenjohtaja ja mieheni toinen valmentajista.
Laitoin joukkueen sivuille nettiin tulevat pelit, ajat ja paikat ja laitoin vielä kaikille sähköpostia asiasta (vanhemmille ja toisille valmentajille).
Sitten yksi äiti ilmoitti mulle, että olis laittanut väärän paikan nettiin ja sähköpostiviestissä maininnut eri paikan. Laitoin sit heti kaikille viestin, kun muistin ja mainitsin virheeni ja sen oikean pelipaikan tarkistettuani asian.

Siitä hetken päästä yhden valmentajan vaimo (ovat meidän naapureita) laitto mulle viestiä, että mitäs varten viestittelen hänen miehelleen. Että en varmaan itsekään tykkäis, jos hän viestittelis mun miehelle! Ja että katso että oli viimeinen kerta, kun yritän iskeä hänen miestään!
HALOO! Mä laitoin vaan korjaavan viestin, ettei porukka lähde ihan väärälle kentälle toiselle puolelle kaupunkia!! Ja 20 vanhemmalle ihan saman viestin!!
Mutta nyt mä sitten olen yrittänyt iskeä hänen miestään.

Mä näytin miehellenikin nää viestit, ja ei kyllä ymmärtänyt hänkään. MÄ en ole mitenkään kaveria tuon naapurin miehen kanssa, mutta vaimon kyllä.

Tämä vaimo on itse laittanut avioeropaperit menemään ja hän on itse kertonut miten hänelle viestittelee joku mies.

Hän laitto mulle vielä,että sovitaanko etten mä enään hänen miehelleen viestittele. Mä laitoin vaan että sovitaan vaan, enkä muuta.

Mutta tossa miehelleni sanoin, että mahtaakohan tää naapurin mies edes tietää että vaimo on mulle tämmöstä viestittänyt. Tai onkohan vaimo käynyt kyttäämässä miehensä puhelinta...

Joka tapauksessa, näin on näppylät.

Tämä nainen saattaa kärsiä eräästä psykoosin alalajista, harhaluuloisuushäiriöstä, josnka yksi oire saattaa olla epäluuloisuudesta johtuva erittäin voimakas mustasukkaisuus. http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00373&p_haku=harhaluulo

Häneen ei mitään selityksen auta. Kannattaa varmaan olla yhteydessä tämän mieheen jollain tapaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Tintti83:
Voi noita mustasukkaisia. :laugh: Toivottavasti jalkapalloviestit menevät perille naapurinaisen sähköpostin välityksellä, jos et kerran saa hänen miehelleen niitä viestejä laittaa.

Mun mies saa hoitaa tän yhteyden pidon tästä lähtien, mä päätin, etten edes puhu tolle miehelle mitään, ettei vaan tule lisää puheenaihetta.

Minä taas ihan oikeasti olen kaveri yhden miehen kanssa, mutta en missään nimessä muuta. Vaimo oli lukenut viestejä miehensä puhelimseta ( viestitellään noin 1 x kk kuulumisia), ja alkoi sitten soitella minulle hiljaisia puheluita jne. Niissä viesteissä ei todellakaan ollut mitään hämärää, ei siis salakoodeja tms. Harmittaa, vaikka ymmärtääkseni heillä asiat muutenkin sekaisin, mutta minä olen niihin sotkuihin syytön. Enkö ole pokaamassa tuota miestä vaikka hän vapautuisikin nykyisestä liitostaan, en. Mutta syyllinen vaikka mitään pahaa en ole tehnytkään...

Minulla on samanlainen kokemus. Jouduin töiden puolesta viestittelemään n. 20 henkilölle viikoittain. Yhden työkäverin vaimo sitten sai mustasukkaisuuskohtauksen ja loppujen lopuksi asiaa selvitettiin joukolla minä, vaimo ja vaimon kaveri. Vaimo olisi halunnut lähte kahville, mutta mua ei olis voinu vähempää kiinnostaa. Olin juuri muuttamassa pois kaupungistakin, joten lähdin muuttopuuhiin muutaman minuutin tapaamisen jälkeen. Meitä on moneen junaan..

Yhteistyössä