Mä olen niin yksinäinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
vaikka mulla on mies ja lapsi niin mies ei juuri mitään puhu. Lisäksi anoppi on alkanut vinoilemaan kun olen ollut pitkään työtön enkä ole töitä saanut. Sitten kun esim.minulla on nimipäivä ostaa huomattavasti halvemman lahjan kuin mieheni nimipäivänä.

Kyllä määki oon aikas yksinäinen, vaikka mulla mies ja lapsia. Lisäks sukulaisiakin on lähellä, mut ei oikein kunnon ystävää kuitenkaa. Ei ketään, kuka ois kiinnostunu musta.

Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Kyllä määki oon aikas yksinäinen, vaikka mulla mies ja lapsia. Lisäks sukulaisiakin on lähellä, mut ei oikein kunnon ystävää kuitenkaa. Ei ketään, kuka ois kiinnostunu musta.

Toi on muuten kamala tunne. Siis se että tuntuu että kukaan ei ole kiinnostunut. Kun ei ole kun minä eikä musta saa irti mitään hyötyä mitä moni tuntuu kaipaavan. Mutta sitten taas minua kiinnostaa muiden asiat ja haluaisin kuunnella ja auttaa, mutta se on niin vaikeaa.

Tsemppiä ap! Itse kyllästyin puolen vuoden työttömyyteen ja otin puhelimen käteen ja soitin erääseen firmaan. Pääsin sinne töihin. Joet vielä soittamista ole kokeillut niin kokeile ihmeessä :)