olin tutussa päiväkodissa "työharjoittelussa" ja mulla on alalta kokemusta sen verran et työskentelin 1½ vuotta yhdessä isossa päiväkodissa, hoidin yhden kesän yhden perheen lapsia,olen tehnyt sijaisuuksia paikallisissa ryhmäperhepäiväkodeissa ja mulla on oma lapsi,sekä mun kavereilla on lapsia. mun tavoitteet "työharjoittelujaksolta" oli et haluan tutustua eri ryhmien toimintatapoihin ja päivärytmiin ja oppia kartoittamaan omaa työskentelyäni,ottaa opiksi ihmisiltä jotka on hommaa tehny kauan ja opetella lapsihavainnointia.
sain numeroksi kolmosen,joka oli ensin ollut kakkonen. prkl.
ja kommentit: ole aktiivisempi ja kysele enemmän.
:headwall:
ja mä olin 170% aktiivisempi kun ne tädit siellä!!! olin tosi oma-alotteinen ja keksin uusia juttuja,askartelin,leikitin ja luin..
ja aluksi jo sanoin et en sit varmaan osaa paljon kysellä kun tää homma tulee niin "selkänahasta" ja rutiinilla, et saa antaa kommenttia jos tuntuu et teen jotain ihan hölmösti jne. en saanu ku positiivista palautetta ja työharjottelun päätteeks tein siellä iltavuoron.. kaikki oli tosi tyytyväisiä muhun ja ottivat mun numeron ylös jos joskus tarvii sijaista josta päättelin saavani ainakin nelosen :ashamed:
harmittaa niin et itkettää :'( :ashamed:
sain numeroksi kolmosen,joka oli ensin ollut kakkonen. prkl.
ja kommentit: ole aktiivisempi ja kysele enemmän.
ja mä olin 170% aktiivisempi kun ne tädit siellä!!! olin tosi oma-alotteinen ja keksin uusia juttuja,askartelin,leikitin ja luin..
ja aluksi jo sanoin et en sit varmaan osaa paljon kysellä kun tää homma tulee niin "selkänahasta" ja rutiinilla, et saa antaa kommenttia jos tuntuu et teen jotain ihan hölmösti jne. en saanu ku positiivista palautetta ja työharjottelun päätteeks tein siellä iltavuoron.. kaikki oli tosi tyytyväisiä muhun ja ottivat mun numeron ylös jos joskus tarvii sijaista josta päättelin saavani ainakin nelosen :ashamed:
harmittaa niin et itkettää :'( :ashamed: