Mä olen niin onnellinen kun meille tulee uusi keittiö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ollaan suunniteltu ja ooteltu vaikka ja kuinka ja nyt sitten kk sisään aloitetaan tekemään täydellinen keittiö remppa.Täällä hihkun ja olen mielissään kun saa vihdoin kunnolla kaapi tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja emo:
Välitilan laatat ja listat puuttuu enää. Varaudu että sitä pölyä ja muuta peetä on ihan sairaasti! Mut lopussa kiitos seisoo.
Juu,varaudun varaudun.Meille tulee ulkopuolinen tekijä ja siksikin hyvä että tekee kerralla alusta loppuun koko homman.Mun varmaan pitää häipyy pienten kans jonnekkin evakkoon siks aikaa.Mutta ei se mitään,pääasia että saadaan uus kyöki.=)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Välitilan laatat ja listat puuttuu enää. Varaudu että sitä pölyä ja muuta peetä on ihan sairaasti! Mut lopussa kiitos seisoo.
Juu,varaudun varaudun.Meille tulee ulkopuolinen tekijä ja siksikin hyvä että tekee kerralla alusta loppuun koko homman.Mun varmaan pitää häipyy pienten kans jonnekkin evakkoon siks aikaa.Mutta ei se mitään,pääasia että saadaan uus kyöki.=)

puustellia? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Batseba:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

puustellia? :D
Ei tule puustellia.

Yhteistyössä