L
Lihava
Vieras
Olo on aivan kauhea, tuntuu että mahaläskit painaa joka paikkaan, kaksoisleuka on ihan valtava ja että olen maailman lihavin ihminen. Siis todella paha olo, henkisesti ja fyysisesti. Haluaisin vain nopeasti edes tuosta vatsasta eroon, että olisi helpompi olla, mutta kun niin ei vaan tapahdu
Olen 158cm pitkä, ja lähtöpainoni oli 122kg keväällä. Olihan mun olo silloinkin hankala, mutta musta tuntuu että tällä hetkellä se on vielä hankalampi. Ja nyt mä painan 105kg.
Ahdistaa kun laihtuminen tapahtuu niin hitaasti ja tällä hetkellä musta tuntuu etten ole laihtunut yhtään vaan että olen edelleen yhtä suuri kuin projektin alussakin. En jaksa enää olla lihava, haluan vain mahdollisimman nopeasti tuon valtavan mahan ja leuan pois
Auttaako, jos alan käymään kuntosalilla ja uimahallilla useamman kerran viikossa? Pussikeittodieetille en haluaisi milläään alkaa, se laukaisee mun ahmimishäiriön takuuvarmasti.
Olen 158cm pitkä, ja lähtöpainoni oli 122kg keväällä. Olihan mun olo silloinkin hankala, mutta musta tuntuu että tällä hetkellä se on vielä hankalampi. Ja nyt mä painan 105kg.
Ahdistaa kun laihtuminen tapahtuu niin hitaasti ja tällä hetkellä musta tuntuu etten ole laihtunut yhtään vaan että olen edelleen yhtä suuri kuin projektin alussakin. En jaksa enää olla lihava, haluan vain mahdollisimman nopeasti tuon valtavan mahan ja leuan pois