Mä olen niiiin yksin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "amelie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"amelie"

Vieras
Ahdistaa. Vietän yksin iltaa, kaikilla muilla on joku seuranaan, ei viitsi kenellenkään soittaa sen takia. Täällä kylillä ei ole edes mitään tekemistä. Itkettää. Haluaisin jutella jonkun kanssa.

[QUOTE="amelie";29089280]Ahdistaa. Vietän yksin iltaa, kaikilla muilla on joku seuranaan, ei viitsi kenellenkään soittaa sen takia. Täällä kylillä ei ole edes mitään tekemistä. Itkettää. Haluaisin jutella jonkun kanssa.[/QUOTE]

sama homma, on kyllä mies ja lapset.. mutta muuten vaan niin yksin kanssa.

[QUOTE="minttukarkki";29089287]sama homma, on kyllä mies ja lapset.. mutta muuten vaan niin yksin kanssa.[/QUOTE]

Oot yksin miehen ja lasten kanssa? Jeah! Ap sanoi olevansa YKSIN!

[QUOTE="reiska";29089328]Miten nainen voi olla yksinäinen?[/QUOTE]

Naisen yksinäisyys lauantai-iltana on ainoastaan oire siitä, ettei hän ole mennyt ulos pihalle, missä joukko miehiä välittömästi hyökkää hänen kimppuunsa vaatien seksiä joko ilmaiseksi tai maksua vastaan.

[QUOTE="vieras";29089347]Naisen yksinäisyys lauantai-iltana on ainoastaan oire siitä, ettei hän ole mennyt ulos pihalle, missä joukko miehiä välittömästi hyökkää hänen kimppuunsa vaatien seksiä joko ilmaiseksi tai maksua vastaan.[/QUOTE]

no joo...... mutta totta.

Yksinäinen voi olla vaikka olisikin mies ja lapset :( Jos mies vaan äkkäilee ja kiukkuaa, huutaa ja karjuu lähes kaikenaikaa lapsille ja itsekseen, niin mun mielestä on yksinäistä. Eihän silloin toinen aikuinen ole läsnä. Ei lasten kans voi jutella niinkuin oikealle puolisolle tai ystävälle.

Yksinäinen minäkin. : /
Tänään ahdisti lukea facesta, kun muilla on ollut hauskaa. Yksikin kaveripiiri kiittelee ja tägäilee kivasta päivästä, ei sitten tullut mieleenkään kutsua minua viettämään aikaa heidän kaa :(

Yhteistyössä