Mä olen niiiiiin kateellinen!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sinttu

Vieras
Naapurin rouva on sitten pääsykokeissa luokanopettajan koulutukseen. Hän on aikoinaan opiskellut amiksessa kokiksi ja nyt sit on tullut jokin jauhoallergia ja hän pääsee vakuutusyhtiön kustannuksella opiskelemaan itselleen vaikka akateemisen ammatin jos pääsee sisään. Olen kyllä niin kateellinen ja pikkusieluinen, että toivon ettei pääse sisään. Hyi minua.

Miksi et itse hae kouluun?
Moni muukin on luokanopettaja, raskasta työtä kun kaikki ihmiset haluavat nykyään olla keskipisteenä eikä kukaan halua kuunnella toisia. Miksi sitä kadehdit?

ei varmaan ole sen ruusuisempi ammatti kuin moni muukaan. Miksi olet kateellisen siitä, että toinen on sairas eikä voi tehdä sitä mihin on itsensä kouluttanut. Ystävälläni on sama tilanne edessä. äitiysloman jälkeen ei voi enää palata sairaanhoitajan hommiin ja vakuutusyhtiö uudelleen kouluttaa hänet. En ole kateellinen todellakaan. Hänellä menee taas monta vuotta suorittaa uusi tutkinto ja ei voi enää tehdä unelma-ammattiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sinttu:
Naapurin rouva on sitten pääsykokeissa luokanopettajan koulutukseen. Hän on aikoinaan opiskellut amiksessa kokiksi ja nyt sit on tullut jokin jauhoallergia ja hän pääsee vakuutusyhtiön kustannuksella opiskelemaan itselleen vaikka akateemisen ammatin jos pääsee sisään. Olen kyllä niin kateellinen ja pikkusieluinen, että toivon ettei pääse sisään. Hyi minua.

se on hyvää että sanot näin suoraan,mutta ei noin kateelline täyty olla :/