Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Nytkypylly: surkeiden sattumusten summa; tungin syliin, menetin tasapainoni ja toinen ei reagoinut (varmasti tahallaan, jäkäjäkäjäkämur) tarpeen nopeasti. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja sivusta seurannut:Miksi sinä olet aina niin negatiivinen ja pahalla tuulella ? Kaikissa viesteissäsi on sama sävy.
Alkuperäinen kirjoittaja tuli vaan mieleen:Miehet muuten pystyvät nukkumaan, vaikka riitaa ei olisikaan sovittuNaisille taitaa olla vaikeampaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Jälkikäteen olen miettinyt, että ihmeen hyvin mies jaksoi kaikkia pikku "kohtauksiani" kun lapset olivat syli-ikäisiä. :ashamed: Toisaalta taas silloin kun mies on ollut lasten kanssa kotona ja minä töissä, hän on ollut monasti odottamassa kengät jalassa ja takki päällä. Ehkä sitä draamaa olisi ollut toisinkin päin, jos mies ei olisi päässyt harrastuksilleen kotipäivän jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:toivoa on vielä kun lapset kasvaa? Toivottavasti. Mä olen jotenkin ihan... ämmä. Mä olen ihan juuri sellainen millainen oon aina sanonut, etten ikinä tahdo olla.
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:toivoa on vielä kun lapset kasvaa? Toivottavasti. Mä olen jotenkin ihan... ämmä. Mä olen ihan juuri sellainen millainen oon aina sanonut, etten ikinä tahdo olla.
Ehdottomasti. Elämä on niin erilaista sitten kun ei ole 24/7 kiinni lapsessa.
Pystyttekö nyt järjestämään yhteistä aikaa miehen kanssa ?