Mä olen mä, lue tämä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mä olen Tampereelta. Yhden lapsen äiti. En biletä. Mutta jospa sitä opettelisi, ennen kun varsin hyvin tiesin mitä se on, nykyään en enää muista. Olen naimisissa. Meillä on onnellinen perhe. Teemme yhdessä tosi paljon kaikkea. Keksimme hassuja ideoita, lähdemme extempore jonnekin ajelemaan. Kaipaan kavereita. Kavereita on vähän. Olen sosiaalinen ja mukava ihminen, mutta kaveruussuhteiden luominen on vain jäänyt. Onko muita samanlaisia?

Joo minä!! mulla on kylläkin 3 pientä lasta, en asu tampereella ja me ei koskaan tehdä koko perhe mitään vaan minä aina yksin lasten kanssa. tykkään matkustella ja liikkua lasten kans. en biletä enkä käytä alkoholia =) välillä kyllä tuntuu, että ystäviä kaipais enemmän nähdä ja viettää aikaa jutellen. mut harvassa on ne ystävät jotka huolii jjoukkoonsa tälläsen joka ei biletä. joten eipä tuu nähtyä paljoo ystäviä,pari sellasta jjotka ei myöskään juopottele ja niitä näen,mutten tarpeeksi usein.

2 lasta, mies, 4koiraa, talo ja iso kasvimaa, paljon kukkapenkkejä. biletystä en kaipaa, kavereita ainoastaan. mutta onko kaveritkaan kaiken vaivan arvosia jos paskaa tulee niskaan vaikka kaikkensa yrittää?

Minä asun Tampereen vieressä Kangasalla, enkä ole käynyt Treella baarissa viiteen vuoteen. Pieni kipinä olis käydä katsomassa minkälainen on se "uusi" Senssi, vanhassa kun tuli 18 veenä monet lauantai-yöt vietettyä :) Haaveeksi taitaa jäädä... moon ihan liian vanha sinne jo etten taida kehdata! :)

Alkuperäinen kirjoittaja narikka:
2 lasta, mies, 4koiraa, talo ja iso kasvimaa, paljon kukkapenkkejä. biletystä en kaipaa, kavereita ainoastaan. mutta onko kaveritkaan kaiken vaivan arvosia jos paskaa tulee niskaan vaikka kaikkensa yrittää?

Ei ole. Kaverit ovat sellaisia, jotka ovat ja pysyvät. He ymmärtävät ja hengaavat sun kanssa. Ystävät taas välittävät enemmän ja rakastavat sua. Mutta molempien siis tulisi kyllä osata olla antamatta paskaa niskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Kankasalta:
Minä asun Tampereen vieressä Kangasalla, enkä ole käynyt Treella baarissa viiteen vuoteen. Pieni kipinä olis käydä katsomassa minkälainen on se "uusi" Senssi, vanhassa kun tuli 18 veenä monet lauantai-yöt vietettyä :) Haaveeksi taitaa jäädä... moon ihan liian vanha sinne jo etten taida kehdata! :)

Hui, ei Senssiin uskalla! Tai siis liian poppi-liito-teini-meiniki siellä. Ei ikinä. En edes nuorempana ole käynyt kuin pari hassua kertaa vähän aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kankasalta:

Aika surkee oli, ei siinä oo entistä Senssiä muuta kun nimi. Ja tosiaan, turha sitä on meille vanhuksille jossain facebookissa mainostaa, kun tupa on sitten sitä pissistä täynnä kuitenkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei ole. Kaverit ovat sellaisia, jotka ovat ja pysyvät. He ymmärtävät ja hengaavat sun kanssa. Ystävät taas välittävät enemmän ja rakastavat sua. Mutta molempien siis tulisi kyllä osata olla antamatta paskaa niskaan.

se että autoin muutossa, kuuntelin ku halus puhua erosta,yms asioista. pakkasin kaverinna, muutossa autoin. nyt olen taas ilmaa. toinen kaveri eros kans, autoin kaikin tavoin, asu meillä hetken. pyysi kummiksi,yms ja nyt peru kummi jutun ja eipä siitäkään enää mitään kuulu. on hieman linssiin viilattu olo :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

se että autoin muutossa, kuuntelin ku halus puhua erosta,yms asioista. pakkasin kaverinna, muutossa autoin. nyt olen taas ilmaa. toinen kaveri eros kans, autoin kaikin tavoin, asu meillä hetken. pyysi kummiksi,yms ja nyt peru kummi jutun ja eipä siitäkään enää mitään kuulu. on hieman linssiin viilattu olo :(

Voi kökkö! Törkeä "kaveri"! Ärsyttävää tuollainen kaksinaamaisuus!

Yhteistyössä