Mä olen kyllästynyt mieheeni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turta

Vieras
Ollaan oltu miehen kanssa kohta 3 vuotta yhdessä. Alkuu meillä oli tosi kiihkeää ja sitten se alkuhuuma meni siinä 1,5 vuoden kohdalla. Nyt pikkuhiljaa olen alkanut "kyllästyä" mieheen. Seksi ei kiinnosta kun tietää, että sitä samaa vanhaa ja huonoa on luvassa. Olen muutaman kerran sanonut, että voisi mies opetella uusia temppuja samalla tavalla kuin minä olen yrittänyt. Mitään ei tapahdu. Nyt halailu ja suukottelukin on alkaneet etoa. Niistä on tullut sellaisia arkijuttuja, eikä sykäytä pätkääkään. Olen huomannut katselevani muita miehiä ja varsinkin humalassa ajattelen usein millaista olisi jos tuntisi taas jotain intohimoa ja nautintoa jostain. Asia painaa, koska oikeasti kuitenkin rakastan miestäni. Intohimon ja romantiikan puute ajaa minut nalkuttamaan ja se taas aiheuttaa riitoja.

me ollaan oltu 12v yhdessä ja seksi kukoistaa paremmin kuin koskaan (ollaan löydetty aivan uusia juttuja toisistamme) kolmannan lapsen yrittäminenkin tuo oman jännityksen elämään :) nyt vaan pelit ja vehkeet käyttöön.

Yhteistyössä