Mä olen kyllä vähän hölmö

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Tuli mieleen ku aikoinaa, ku ootin kuopusta ja systeri tytärtään, lahjoitin sille lainaksi yhden tosi mageen pinniksen ja pidin itse "sen huonomman" (oli siis kaks ku kaksosilta jäi), nyt sit pyysin takasin sitä pinnistä (en ole raskaana - säästöön lapsenlapsia varten halusin sen), niin se sano, että on jumankaut menny myymään sen! |O

Mä kyllä suutuin tosta, koska se oli tarkotettu vain ja ainoostaan lainaks. :headwall:

Eikä oo eka kerta ku se tollasta tekee. Piru ett mie oon tyhmä!

Kuhan puhisen taasen.

Mä oisin kans suuttunut tosi paljon. Vähän saman tapainen juttu kävi yhden tuttuni kanssa. annoin hänelle tytön vanhoja vaatteita, osan omaksi ja parista sanoin, haluavani takaisin, ihan muuten vaan halusin säästää. Hän oli myös myynyt kaikki!!

Joo ja sama juttu likan vanhoista vaatteista -lainaks annoin sen tytölle, hän vaan ikävä kyllä syntyi kuolleena :( -, myyny se on nekin. Mä oisin halunnu ne takas. :headwall:

Mut miks mä olen niin hölmö, ett uskon siihen, ku tiiän mimmottinen se on... :headwall:

Itse lainaan erittäin harvoin mitään, juuri koska koskaan ei voi tietää miten ihmiset käsittelee tavaroita. Mikäli haluan jonkin säästää pistän sen piiloon ennen kuin sitä ehditään kysyä. Loput reippaasti kiertoon.

Yhteistyössä