Mä olen jo kahtena yönä nähnyt tosi painostavaa unta... johtuuko kuumuudesta vai mistä lie

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SummerTime
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

SummerTime

Vieras
Toissa yönä olin kylässä ja siellä oli aivan sietämättömän hiostavaa nukkua. Unessa istuin jonkun grillin tms pihalla juttelemassa mukavan miehen kanssa, ja yhtäkkiä siinä vieressä pari autoa ajoi yhteen ja ne kuskit lenteli ja veri roiskui. Toinen lensi meidän viereen. Olin paniikissa ja etsin puhelinta mutta en millään saanut sitä vaikka oli mun taskussa.

Viime yönä olin töissäni, jouduin jalan takia sairaslomalle ja sijaisrehtori päätti etten voi enää jatkaa, koska olen sairaana. Sain kamalat raivarit siinä. Viskelin tavaroita jne.

Saas nähä mitä ensi yönä... :/

Ja tästä muistinkin, että miksi mun lihakset oli sika kipeet aamulla kun heräsin. Kerran näin unta että yritin torjua käärmeen iskuja, löin ja potkin sitä jne. Aamulla ex-ukolla oli iso mustelma jalassa :laugh:

minä näin unta että joku palstalainen soitti ja pyysi minua töihin johonkin nuorten mielisairaalaan päiväksi ja yöksi. Minä sitte lähdin hänen avuksi ja taltutettiin pari väkivaltaista potilasta. Niistä toinen oli nuori sälli ja se hyökkäs lääketokkurasta selvittyään pussailemaan minua ja minä yritin sille selittää että minulta menee työ alta jos noin teet. Lopuksi se yritti suostutella minua vihille ja jouduin teilaamaan sen.
sitte siinä oli joku naispuolinen jota me yritettiin saada traumoistaan kippaamalla se hevosen selkään.
Poltin tuhottomasti tupakkaa ja kävin mäkkärissä syömässä. Sitte yritin etsiä tietä kotiin sieltä hourulasta ja eksyin.

seuraavassa unessa kysyin äidiltäni että joko meidän kaks vanhinta hevosta on lopetettu. Hän vastas vaan että joo, on ne. sitte pikkuveljeltä kysyin että missäs meidän loput hummat on ja se näytti talon taakse pellolle että tuolahan ne on. ja siellä seisoi myös ne kaks vanhinta hummaa ja minä aloin parkua aivan hillittömästi ja huutaa äipälle että miksi se valehteli.

älkää kysykö mistä nämä tulee, ei mitään käryä :ashamed: