Mä olen jälleen ihan hirmuisen iloinen =) (vk-pukuasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Tänään aamupäivällä siis löysin -50% alella Remun toppapuvun likalle ensi talveksi josta siis olin (ja olen edelleen) hyvin iloinen.

Soitin juuri hetki sitten kaverille ja kerroin tästä iloisesta asiasta...samalla yhtäkkiä mieleeni paukahti jonkinlainen haalea muisto siitä, että olen tuolle lapselle ostanut Reimatecin puvunkin, mutta en muistanut oliko kyseessä toppapuku vai vk-puku.

Lähdin sitten tonkimaan yläkertaan likan henkarikaappia ja siellä se seisoi...tuliterä Reimatecin vk-puku koossa 86, eli juuri sellainen, mitä olen metsästänyt samaan aikaan, kun olen sitä toppapukua ensi talveksi etsinyt. Ja tämän tosiaan olen vissiin kesällä ostanut -50% alella.

Tänään meinasin jo kirppikseltäkin vk-puvun ostaa, kun en ole uutena alesta moista löytänyt enkä siis tuon puvun olemassaoloa muistanut. Onneksi en ostanut uutta, kun tarvetta ei sittenkään ole. Voi josses kun osaa ihminen taas olla ns. pienestä iloinen :)

Tänään on muutoinkin ollut ihmaan hyvä päivä...kirppikseltä löytyi iso kasa kivoja vaatteita likoille (koitan niitä blogiin päivitellä tänään tai viimeistään huomenna) ja huutiksessa meni tosiaan kaikki kohteet alta viikon osta heti-hinnoin, eli sain kirppikselle menneet rahat ikäänkuin takaisin :)

sulla on kyllä törkeen ruma vaatemaku, noita sun kirppari "löytöjä" voi mielestäni löydöksi sanoa... ihan peruskamaa, eikä mitenkään erikoista. ja mitä tulee noihin alennettuihin toppa/välikausivaatteisiin, niin niitähän on joka paikassa aina keväällä ja syksyllä jopa -60,-70% alennuksilla... eikä remu ja reimatec nyt mitenkään erikoisia välikausivaatteita edes ole, markettikamaa

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijjaa:
sulla on kyllä törkeen ruma vaatemaku, noita sun kirppari "löytöjä" voi mielestäni löydöksi sanoa... ihan peruskamaa, eikä mitenkään erikoista. ja mitä tulee noihin alennettuihin toppa/välikausivaatteisiin, niin niitähän on joka paikassa aina keväällä ja syksyllä jopa -60,-70% alennuksilla... eikä remu ja reimatec nyt mitenkään erikoisia välikausivaatteita edes ole, markettikamaa

Tuliko hyvä mieli kun sait mollata toista?

Alkuperäinen kirjoittaja ????:
Alkuperäinen kirjoittaja hohhoijjaa:

Tuliko hyvä mieli kun sait mollata toista?

No eihän ole törkeen ruma...aika paljon ostelen H&M ja Lindex-vaatteita likoille ja ne on kyllä kaikki todella nättejä.

Eihän ne nyt löytöjä sinänsä ole, sillä niitä on kirppikset pullollaan, mutta toisaalta koen ne löydöiksi, sillä omasta mielestäni olen varsin kohtuullisen hinnan niistä aina maksanut. Eli olen löytänyt ne aika halvalla. Toki joku löytää niitä varmasti vieläkin halvemmalla, mutta joku toinen maksaa niistä puolestaan enempi. Ja kunnoltaan ne ovat varsin hyväkuntoisia.

Mä en ole muistaakseni ikinä törmännyt -60% tai -70% aleihin, joten mä olen suunnattoman iloinen niistä -50% aleista.

Enkä mä etsi lapsilleni mitään erikoista vaatetta, vaan mulle passaa ihan se markettikama. Eli ihan yhtä hyvin voin ostaa Reimatecin, kuin Lassietecinkin. Pääasia että se puku toimii siinä tarkoituksessa mihin olen sen hankkinut ja se on minun mielestäni nätti.

Mä veikkaan, ettei tuolle "mollaajalle" tullut hyvä mieli, koska hän ei nyt onnistunut siinä mitä hän todennäköisesti yritti. Hän kun ei saanut minulle pahaa mieltä aikaiseksi, vaan ainoastaan hän sai näytettyä sen, miten typerä hän on :saint:

Yhteistyössä