mä olen ihan hullu kyllä.. itken ja nauran sekaisin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PulttiBois

Aktiivinen jäsen
14.10.2005
2 620
1
36
mä olen niin onnellinen että mahassa pieni voi hyvin, sitten saatiin tietää tänään vielä että päästään omaan asuntoon pian muuttamaan.
mutta mutta..
mä itken jo nyt sitä kun lapset joutuvat jättämään oman tarhansa. ja siihenkin saattaa olla vielä 2-3kk aikaa :snotty:
muka ikävä tätä paikkaa vaikka ollaan vuodenpäivät haaveltu omasta, nyt muka tää asunto on ihan paras mistä ei voi lähteä minnekään (vuokraluukku)--

itken onnesta ja tulevasta "menetyksestä" vaikka saadaan tilalle paljon parempaa.

hullut hormoonit sanon minä.. :ashamed: :whistle:

Mekin rakennettiin koko viime vuosi unelmien taloa ja kun vihdoin pääsitiin muuttamaan, niin itku tuli. Vieläkin on vanhaa kotia ikävä ja niitä naapureita, nyyh. Asuttiin kumminkin vanhassa kodissa vuosia.

hei tervetuloa vantaalle pultis! :) mistäs päin asunnon ostitte, jos saapi kysyä? vantaan päivähoitotilanne on tunnetusti aika syvältä, mutta toivon että saatte molemmille lapsille paikat mahdollisimman läheltä.

Alkuperäinen kirjoittaja leppäkorpelainen:
hei tervetuloa vantaalle pultis! :) mistäs päin asunnon ostitte, jos saapi kysyä? vantaan päivähoitotilanne on tunnetusti aika syvältä, mutta toivon että saatte molemmille lapsille paikat mahdollisimman läheltä.

missä on leppäkorpi?
korson lähellä?
muutetaan kuninkaanmäen suuntaan =)

Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:

missä on leppäkorpi?
korson lähellä?

juu, täällä ihan pohjoisvantaalla. kuninkaanmäki on ihanaa aluetta, tosi rauhallista ja hienoja taloja. onnea uuteen kotiin! omakotitalonko ostitte?

Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:

missä on leppäkorpi?
korson lähellä?

juu, täällä ihan pohjoisvantaalla. kuninkaanmäki on ihanaa aluetta, tosi rauhallista ja hienoja taloja. onnea uuteen kotiin! omakotitalonko ostitte?

ei, rivitalon.

Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja pulttis pikana:
Tervetuloa! Kuinkaanmäki on ihanan rauhallista aluetta, asutaan aika lähellä.

se ei siis ole ihan kuninkaanmäkeä, siinä ihan vieressä-
saatetaan siis olla pian naapureita ;)

Meiltä on Kuninkaanmäkeen 3-4 kilsaa

hmm... itä-hakkila? hakunila? sotunki? koivukylä? päiväkumpu? nikinmäki? :)

Alkuperäinen kirjoittaja pulttis pikana:
Tervetuloa! Kuinkaanmäki on ihanan rauhallista aluetta, asutaan aika lähellä.

se ei siis ole ihan kuninkaanmäkeä, siinä ihan vieressä-
saatetaan siis olla pian naapureita ;)

Meiltä on Kuninkaanmäkeen 3-4 kilsaa

olisiko tuosta samanmoinen tai vähemmän. noin kuitenkin.
saa laittaa yv:nä :D

Yhteistyössä