mä olen hyyyvin hyvin hämmästynyt!! voiko tämä olla oikeasti totta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
lapsemme on käynyt toimintaterapeutilla yms.. tutkimuksissa. no saatu sieltä iso nippu paperia jossa lukee "testien" tuloksia,dagnooseja yms.

no tänään töissäni katsoin erään toisen lapsen papereita ihan työni merkeissä ja KAPPASVAAN aivan tismalleen sama teksti oli hänen papereissaan vain nimi oli eri.

oikeestikko ne vain kopsaa kaikille samat asiat ja siten ovat olevinaan tutkineet.

tämä lapsi jonka papereita luin on aivan erinlainen ja aivan eri ongelmat kun omalla lapsellani ja silti oli teksti prikuulleen samanlainen. sama terapeuti heillä kylläkin on kyseessä joten ymmärtäisin jos olisi jotain samaan tyyliin kirjoitettu mutta kun teksti oli just prikuulleen samaa.

mistä tässä nyt on kyse??

Just!Tämän siitä saa kun noikin ihmiset on ylityöllistettyjä ja itse saat jonottaa ties kuinka ja kauan että ylipäänsä pääset koko toimintaterapeutille,maksat siitä vaikka mitä,menetät hermojasi ja tämä on palkkio siitä!

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Mistä tiedät että lapsi jonka papereita luit on aivan erilainen kuin sinun lapsesi, jos diagnoosipaperien mukaan hän oirehtii sanasta samaan samalla tavalla?

koska olen poäivitäin tekemisissä hyvin tiiviisti tuon lapsen kanssa!

Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Mistä tiedät että lapsi jonka papereita luit on aivan erilainen kuin sinun lapsesi, jos diagnoosipaperien mukaan hän oirehtii sanasta samaan samalla tavalla?
No hei haloooooo, ei kai nyt mitään tutkimus tuloksia voi käydä monistamaan vaikka kuinka olis samanlaiset oireet, ei ne nyt voi ihan samanlaiset oireet olla ees kaksosilla?

No kuka sitä nyt "ylimääräistä" työtä viitsisi huvikseen tehdä? Paljon helpompaa kopioida samat tekstit tai sit vaan muuttaa muutamaa kohtaa kaikille "asiakkaille".
Jää enenmän aikaa vaikka surffailuun (tai palstailuun) töissä. ;)

Mä uskon kyllä tuohon,et voi olla totta.
Mä olen paljon käyttäny lasta tutkimuksissa ja aika vähän on lekurit mitään tuloksia kertonu vaikka olen moneen kertaa kyselly ja tingannu niitä.
Mut sitten ku ne laput ja liput ja jutut tulee kotiin niin niistä saa lukea vaikka mitä :o mitä ei kukaan ole sanonu.

Yhteistyössä