Mä olen huono äiti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huono äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huono äiti

Vieras
Eilen sen jotenkin hoksasin. Mä olen huono äiti. Mä olen enemmänkin isosisko, sellainen välinpitämätön, huokaileva, silmiään muljautteleva isosisko mikä ei ole mistään kiinnostunut, ei jaksa innostua, ärsyyntyy ja hermostuu. Hoidan kyllä ruuat ja vaatteet, mutta eilenkin tyttö luki illalla satua mulle, vähän hatarasti, lukeminen viä vähän hankalaa ja mä vaan huokaililn aina kun meni sana väärin...

Mua niin hävettää. Mutta mä yritän parantaa tapani, tää valkeni mulle ihan yht'äkkiä. Toivottavasti ehdin vielä tulla hyväksi :(

sama juttu.
en jaksa leikkiä,en innostua mistään lapsien jutuista.
ja olen itsekkin joskus ollut lapsi ja muistelen kuinka ihana mun oma äiti oli.
leikki ja välitti.
minä raivoan ja olen välinpitämätön.

monet on sanonut etten sovi äidiksi ja tottahan se on.
:(

oon yrittänyt parantaa tapani mut en vaan osaa.

muistan et olen vähän samanlainen kun isäni oli,se usein komenteli meitä,antoi piiskaa jos oltiin tuhmia(luunappi tai jotain sellaista pientä)

huoh :(

Sitten minäkin olen.. mutta lapset kyllä muistaa joka päivä sanoa rakastavansa mua,et tiedä sitten.. mut ei meistä kukaan täydellinen oo..Oletko väsynyt?Pidä vaikka viikonloppu vapaata lapsista ja aloita sitten "puhtaalta" pöydältä :)

Alkuperäinen kirjoittaja huono äiti:
No ei auta vaikka kuin tännekin vuodattaa :(

no mutta ei hätä ole tämän näköinen jos asian haluat muuttaa.

Minäkin olen huono äiti. Lähtökohdat on niin heikot (tunteista kuulin varmaan eka kertaa 30-vuotiaana) että kasvatus on vaikeaa.

No oon väsynyt, sen tiiän itekkin. Olis ihanaa päästä johonkin pois, vaikka viikoksi. Osaisi sitten taas katsoa asioita eri kantilta. Huoh :(

Mut olenko ollut tälläinen aina? En muista. Vai olenko nyt vain muuttunut tälläiseksi? En tiedä. Enää en halua olla samanlainen.

mä olen pitänyt lomaa,tai no yhden yön miehen kanssa ollaan oltu yhdessä muualla tai kotona ja lapset hoidossa.
ei auta kun hetkeksi meillä.

ei kai ihminen sitten osaa vaan muuttaa luonnettaan.

Yhteistyössä