Mä oikeesti luulin, että...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
mäki luulin et ne alkais siinä vaiheessa ku osaavat jo ite syödä ja käydä pissalla jne. mut eipä alkanu.

Voi v*ttu...eikö sillonkaa vielä?
Sanokaa ny joku, että on vielä kerran elämässä mahdollisuus nukkua koko yö heräämättä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
mäki luulin et ne alkais siinä vaiheessa ku osaavat jo ite syödä ja käydä pissalla jne. mut eipä alkanu.

Sanokaa ny joku, että on vielä kerran elämässä mahdollisuus nukkua koko yö heräämättä.

sitten kun lapsi on riparilla.

Lapset alkaa nukkua kokonaisia öitä 6kk-> kun ne lopettaa yösyömisen.
Eipä alkanu :headwall: miksei kukaa kertonu...

Jos totuus paljastettaisiin etukäteen yksityiskohtineen, loppuisi ihmiskunnan lisääntyminen.

sitten kun lapsi on riparilla.

Sitä sitten odotellessa :whistle:

:D Juu ei se mee niin. Tiedän kyllä pari perhettä joissa vauvat on nukkuneet täysiä öitä parikuisesta lähtien ja uskomattomalta moinen kuulostaa.
Mun ensimmäinen tylleröni lopetti yösyömiset unikoulun avituksella 9 kk:n ikäisenä, alkoi nukkua yönsä 2,5-vuotiaana. Tämä toinen tyllerömme söi yöllä 1v1kk:n ikäiseksi, heräilee n kertaa yössä, on nyt 1v5kk. Odotukset ovat siinä määrin korkealla, että toivon tämän toisenkin neidin nukkuvan yönsä viiteen ikävuoteen mennessä.

Kun tuo 1v herää lähes jokayö siinä 3jälkeen ja karjuu vaa...mikään ei auta. ei hyssyttely, silittely->työntää kättä pois ja karjuu kovempaa...ei kelpaa maito ei vesi...hmmm...
Ei mahdollisuutta siirtää toiseen huoneeseen nukkumaan... |O
Viimeyönä kysyin mieheltä voisko sen työnää uffin laatikkoon...ei kuulemma voi.

meillä on vanhin kohta 4v ja nuorin 2½v ja mä en ole varmaan koko sen neljän vuoden aikana nukkunut kokonaista yötä!! aina joku herää ja jos ei herää niin joku mun vaisto herättää mut..siitä on tullut niin tapa!!

Kun tuo 1v herää lähes jokayö siinä 3jälkeen ja karjuu vaa...mikään ei auta. ei hyssyttely, silittely->työntää kättä pois ja karjuu kovempaa...ei kelpaa maito ei vesi...hmmm...

No meillä oli tuommoista yökiljumista kanssa ajoittain, aika rasittavaa se toisinaan on..Nyt ei olekaan kohta vuoteen ollut *koputtaa puuta*
:hug:

meillä tuo 2½v tekee tuota ihan samaa! huutaa karjuu rääkyy kiljuu ja mikään ei auta..voi sanoa että ehkä kerta viikkoon on yö jolloin ei tee tuota mutta muutoin kyllä.

Jaksamista vaan kaikille! Meillä tyttö 2.v herää edelleen monta kertaa yössä, kaipaa rauhottelua ja tuttia, nuorempi 9 kk.syö edelleen tissiä ainakin 3 kertaa yössä, ja pyörii muutenkin. Ei meilläkään ole kokonaisia öitä nukuttu ikuisuuksiin, se näkyy naamasta kun äiti katsoo aamulla peiliin..

jotain tommosta meilläki on. tai oli, ei enää varsinaisesti huuda. säpsähtää ja siitä alkaa kitinä ja marina, useimmiten annan vesihörpyn, paijaan ja laitan takas nukkumaan. tosin nyttemin alkanu harrastaa sitä ettei rauhotu ennen kuin pääsee mun viereen... ja mä väsyksissäni oon antanu yleensä aina periks :D

Mä luulen, että meillä nukutaan täysiä öitä vasta sitten, kun kaikki mukulat ovat ulko-oven toisella puolella elämässä omaa elämäänsä :). Meidän molemmat pojat ovat levottomia nukkujia, puhuvat isosti unissaan, kävelevät unissaan tai sitten muuten vaan pitää keskellä yötä ravata..:headwall:...Neiti (6kk) lusikkaruuat aloitettuaan ja liikkeelle kunnolla lähdettyään aloitti sitten myös tuon turkasen tappavan yöheräilynkin; hänkin nukkuu levottomasti, milloin on kontillaan, milloin pöpisee omiaan tai sitten haluukin tankata...:headwall:... Enkä mä usko myöhemmänkään vaiheen tuovan helpotusta asiaan; poikia saadaan odottaa kyliltä kotiin luoja ties missä kunnossa ja neitiä samaten...tai luoja tietää kenen kanssa..:headwall:...Että sitten kun jälkikasvu lentää pesästä pois... Jaa - voi olla kyllä riskinsä siinäkin, että kun mukulat on saanu ulos, niin sitten voi miehellä alkaa viiden kympin villinä juoksemiset...:headwall...

Että mikä nukkuminen :D?!

Yhteistyössä