Mä nyt kerrankin sorrun tähän.. tänään leikkipuistossa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Hitto, eilen tuli lunta ja tänään vietiin jätkä sitten möyrimään leikkipuistoon.. toisen eka kerta hangessa. Oli reppana ihan hymy pyllyssä :heart:
Pienen varjon vaan toi, kun siellä oli pari vanhempaa poikaa äitinsä kanssa.. niillä oli pulkka mukana, pojat ei tainneet olla vielä edes ekalla luokalla, sen kummemmin ikää arvailematta. Mutta se huuto.. "anna se vitun pulkka tänne, kusipää" ja "hanki vittu oma pulkka" :o Sitten toinen pojista kääntyy äitinsä puoleen, sanoo että "äiti toi omii ton vitun pulkan kokonaan".
Äiti kääntyy toisen pojan puoleen ja karjaisee, "anna veljelles kanssa sitä vitun pulkkaa tai katoaa koko pulkka".

Vähän särähti korvaan :/

Minä en varmaankaan ois pystyny hiljaa kuunteleen.. Meillä nimittäin tyttö kuunteli kerran aika tarkkaan tuollasta "keskustelua" ja illalla kotona oli täysin uusi sanavarasto..

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:
Alkuperäinen kirjoittaja Mary-Ann:
:/ No ei jää ny ainakaan jäänyt epäselväksi mistä pojat oli mallin ottanut...

niinpä ja se on todella surullista :'(

Se mua jäikin häiritsee.. siis silleen, et miksi ei voi alkaa karsimaan niitä kirosanoja lasten kuullen.. ku toihan heitti tavallaan tossakin vaan bensaa liekkeihin, et se ois normaali tapa puhua. En mä osaa selittää, mua vaan särähtää korvaan aina noi vitut lasten suissa :/

Jaa oli vissiin meidän naapurin "herttainen" yh jolla 4 lasta. Ehkä ala-asteella olevat lapset vahtii 2v. siskoa ja haukkuu sitä "saatanan pennuks" ja se "saatanan pentu" mussuttaa tutti suussa vittu, peekele, saatana jne. kun sisarukset huutaa että piä se turpas kiinni vitun kakara :/
Ihanaa <3

Yhteistyössä