Mä niin kans tahtoisin sen oikean ystävän :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anniina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anniina

Vieras
Ihan harmittaa kun lukee täällä kaikkia ihania juttuja monesti että lähdette ystävienne kanssa kaupungille tms. kun itsellä ei oo oikeasti sellaista :( Muutama kaveri on mutta ei ne vaan oo sellasia. :/ Haluaisin sellasen ihanan ystävän joka haluaa nähäkki useammin ku kerran muutamassa kuukaudessa. tuntuu että joillekkin on vain sellanen varakaveri :/ Tai en saa kavereilta sitä mitä "ansaitsisin", kun yritän olla mukava ja hyvä ystävä kaikinpuolin mutta koskaan ei mitään saa takas. :/

aika monella tuntuu olevan sama "ongelma". ehkä ne oikeat ystävät hankitaan jo lapsina. ovat semmoisia monen monen vuoden suhteita....toivottavasti löydät vielä sen OIKEAN ystävän : )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko kysynyt ystäviäsi kaupungille vai odotatko heidän aloitettaan? Itse lähtisin jos kutsuttaisiin, muuten en oikein välitä lähteä.

Niin ainahan se itsellä pitäisi kysyä. mutta ei sitten vaan huvita kysyä sellaisilta jotka ei muutenkaan pidä yhteyttä :(

Tiedätkös kun nään tän tyylisiä aloituksia niin ennen kun avaan pieni toivon kipinä astuu esiin et oisko tässä toinen ystävätön josta tulee mulle se paras ystävä.Mut ei tälläkään kertaa napannut sillä tosiaankin asun niin kaukana,länsi.suomessa.huoh.

kuittaan myös täältä nokian ja sastamalan väliltä..

Luulin jo, että tärppäsi.. Alkoi yhden ihmisen kans näyttää tosi hyvältä.. Mut sitten tuli joku muu ja kiilasi väliin. On oikeesti tosi surkea olo sen takia. Ja kun vielä silloin kun näkee kyseisen ihmisen, niin ne on aina yhdessä tekemässä naisten juttuja. Ja vaikka tulisivat vaan kadullakin vastaan, niin tämä väliin kiilannut muistaaa aina alkaa puhumaan siitä mitä olivat eilen tehneet. Siksi en edes halua nykyään nähdä tätä ihmistä, josta uskoin jo vaikka mitä..

Mut minkäs minä sille voin? Tipahdin ystäväni häntäpäähän ilman mitään hyvää syytä. Nyt ei ole aikaa. Hän ei enää koskaan ota yhteyttä, vaikka ennen soiteltiin tai nähtiin melkein joka päivä. Enkä minä viitsi enää häiritä, koska hänellä ei ole aikaa. Ei edes kahvitella enää...

Se sattuu, mutta tästäkin selvitään..

Yhteistyössä