Mä näin kauheeta painajaista meiän lapsesta ja nyt pelottaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Näin viime yönä semmosta painajaista, että mun poika putos rappusten välistä (ei sieltä oikeesti ees mahdu putoomaan) ja jäi roikkumaan paidastaan, että oli kuristua. Mä juoksin apuun ja yritin nostaa sitä jaloista ylöspäin, mutta en ylettynyt. Mies nukkui sohvalla vieressä ja kun yritin huutaa sitä apuun, niin vaikka yritin huutaa täysiä, niin multa ei lähtenyt ääntä ollenkaan. Sit heräsin.

Nyt mua pelottaa oikeesti, et jos tapahtuu jotain pahaa :(

Kamalia tollaset unet :( Miekin olen nähny monta kertaa unta, että yritän huutaa apua, mutta ääntä ei tule. Mutta unia ne vaan on, vaikka niistä jää paha olo pitkäksi aikaa. Vai onko siulla tapana nähdä etiäisiä/ enneunia?

Unet on väliin kamalia.
Minä näen painajaisia harvase yö, yleensä aina minut tapetaan, mitä erilaisemmilla keinoilla, ja kun si herää, on pitkälle iltapäivään tosi paska olo!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Ei tapahdu. Mä unissani kadotan lapset ja puoli päivää menee että siitä tunteesta selviää.

se on kamala tunne. Minä näen kammottavia unia, jotka toistaa samaa teemaa eri variaatioin. Milloin olen ollut natsisaksassa juutlaisleirillä tai milloin jossain muussa kamalassa paikassa ja mun on ollut valittava kenen kolmesta lapsistani hengen säästän. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Ei tapahdu. Mä unissani kadotan lapset ja puoli päivää menee että siitä tunteesta selviää.

se on kamala tunne. Minä näen kammottavia unia, jotka toistaa samaa teemaa eri variaatioin. Milloin olen ollut natsisaksassa juutlaisleirillä tai milloin jossain muussa kamalassa paikassa ja mun on ollut valittava kenen kolmesta lapsistani hengen säästän. :|

Menipäs kylmät väreet selkäpiissä kun luin tuon.

Yhteistyössä