Ma mu ei kätelly naisvirkailijaa, kansalaisuus evättiin viime metreillä

Piristää päivää kun Hesari pitkin hampain julkaisi tämän. Ma mulääkäri oli saamassa kansalaisuuden, mutta vielä oli kovin koetus edessä: kansalaisuuspaprun antavan naisvirkailijan kätteleminen. :D

Ihme että saksalaisella tuomioistuimella oli kanttia evätä homma.

 
Vaikka kristinuskoon kuuluvana tietyllä tapaa ymmärrän tuota ma mua. Jos kansalaisuuden hommaaminen edellyttäisi vaikka virkailijan haarojen kourimista, niin jäisi multa kansalaisuus saamatta. :LOL:
 
  • Surullinen
Reactions: m1es
vierailija
Ymmärrän tuon, ettei saanut kansalaisuutta, vaikka välttelenkin lääkäreiden kättelyä - sukupuolesta riippumatta.

Olin ihan tyytyväinen, kun jonkin flunssan aikana tuo kättelytraditio jätettiin väliin ja olen ylensä noudattanut sitä lääkärissä siitä lähtien. Nythän tuo kättelykielto on taas voimassa. En muutenkaan ole innokas kättelijä, tekee mieli aina päästä pesemään kädet sen jälkeen. Poskisuukot voi kokonaan unohtaa myöskin.
 
Ymmärrän tuon, ettei saanut kansalaisuutta, vaikka välttelenkin lääkäreiden kättelyä - sukupuolesta riippumatta.

Olin ihan tyytyväinen, kun jonkin flunssan aikana tuo kättelytraditio jätettiin väliin ja olen ylensä noudattanut sitä lääkärissä siitä lähtien. Nythän tuo kättelykielto on taas voimassa. En muutenkaan ole innokas kättelijä, tekee mieli aina päästä pesemään kädet sen jälkeen. Poskisuukot voi kokonaan unohtaa myöskin.
Tuossa jutussa sanottiin, että koronoiden jälkeen tulee kättelytraditio todennäköisesti jälleen palaamaan.

Kättely on kiva, lämmin ele. Poskisuudelmassa mennään jo vähän liian likelle, kauheeta ois poskisuudella jotain vaikka vanhaa miesopeansa.
 
Jos sulle annettaisiin kiinalaisen pimun valokuva tai kauko-idän kartta ja käsky olisi että sun pitää sylkeä niiden päälle, niin jäisitkö ilman kansalaisuutta?

*yritin kaivaa mahd.todennäköisen esimerkin*
Varmaankin jäisin. En haluaisi sellaisen maan kansalaisuutta, joka edellyttäisi ihmisten halveksimista (vaikka vain kuvaa syljettäisiin) kansalaisuuden ehtona. Tämä koskisi myös sitä vaihtoehtoa, että syljettävänä olisi kuva, jossa sinä keikistelisit.
Tuo kuvien ja symbolien (eism. lipun) halveksiminen on tyyppillistä kulttuuripiirille, johon minä sopisin huonosti, sinä ehkä paremmin.
 

Yhteistyössä