mä menetän ihan kohta hermoni aivan totaalisesti!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helvetti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helvetti

Vieras
mulla on jatkuvaa pahoinvointia. 2 raskaustestiäkin olen tehnyt ja kierukkakin on eli raskauskaan ei pitäisi olla mahdollinen. ruoka ei maistu kun oksettaa ja tätä ollut nyt kohta kuukauden. äskenkin sain kauhoa ruoat roskiin kun oli niin paha olo että ei vain pystynyt syömään. välillä olo menee ohi ja sitten taas tulee.
tää on niin ärsyttävää:(

voiko se aiheuttaa tuollaista? unohdin tuohon edelliseen tosiaan kirjoittaa et menkojen jälkeen on ollut jatkuvasti sellaista ohimenevää menkkakipua ja kerran tiputtelua muutamalla wc reisulla. sillä sen testinkin tein. hmm

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
voiko se aiheuttaa tuollaista? unohdin tuohon edelliseen tosiaan kirjoittaa et menkojen jälkeen on ollut jatkuvasti sellaista ohimenevää menkkakipua ja kerran tiputtelua muutamalla wc reisulla. sillä sen testinkin tein. hmm

Mun kaverilla oli kierukka aiheuttanut kohtuun tulehduksen ja siinä oli samantyyliset oireet alkuun. Sit lähti lopulta lanssilla sairaalaan kun meni maha niin kipeeksi. Isoin oire oli vissiin se tiputtelu, eli ei tasaantunut kierto ollenkaan.

Yhteistyössä