Mä melkein petin miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vepasto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vepasto

Vieras
viime yönä. Olin jossain, en tiedä missä ja sinne tuli joku amerikkalainen näyttelijä. Sit se vaan ehdotti, et lähdenkö sen mukaan "tuonne" ja mä olin heti valmis. :D Ajattelin, että jos menen sänkyyn ulkomaalaisen näyttelijän kanssa, niin se ei ole pettämistä. :ashamed: :laugh:
Mä en siis ehtinyt sinne sänkyyn asti, ku heräsin... :whistle:

:D

mä olen nähnyt eräästä palomiehestä unta :ashamed: :laugh:

*muoks* mitää ei ole ollu eikä tuu koskaa olemaan, eikä ole mitenkään erikoisen näkönen, tiedä ees miksi se uniin tunki :laugh:

Mä petin kerran unissani miestäni junassa konnarin kanssa ;) Siitä on kyllä aikaa, oonkin sanonu että oon harvinaisen uskollista sorttia kun unissanikin oon aina oman ukkoni kanssa...

Jaa, mä viimeks näin unta että mies petti mua jonkun ulkomaalaisen naisen kanssa joka heittäyty ihan hurjaks.... ja miehen piti pyytää multa apua että pääsi siitä eroon. Vähän mulla oli hauskaa aamulla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kiekuva Kinkku:
Mie oon pettänytkin useampana yönä ja milloin kenenkin kanssa :o :D. Pitää vaan toivoa, etten kauheesti oo puhunu tai äännelly unissani, kun sitäkin usein harrastan :laugh: .

Minäpä höpötän unissani!Olen nähnyt unta exästä.Olen jopa maininnu sen nimen :ashamed: Kyllä on noloa kun nyxä sanoo että onko sitä ikävä!Olin sen kans 15v,eihän sitä helposti voi unohtaa...Kyl se alitajunnassa vissiin on!

Yhteistyössä