Mä meinasin tilata palashampoon... tarvin jonkun apua.

pypylleröinen

Aktiivinen jäsen
05.07.2010
1 890
0
36
Aattelin siis hankkia ihan reissuja ajatellen palashampoon, sitä ois paljon helpompi kuskata mukana, kun shampoo- ja hoitoainepulloa, jotka mun tuurilla aukee kassiin joka helvetin kerta.
Kattelin nyt tuolta Lushin sivuilta noita, mut silmiin ei osunut mitään hoitoainetta?
Tää mun pää on tosi luonnonkihara, ja alkaa aina hampsuttaa, jos ei laita jotain tärkkiä shampoon lisäks. Siis jätettävää. Ja suoristusrauta on ehdoton, jos aion laittaa pääni ulos ovesta ihmisten ilmoille. Pesen lähes päivittäin, nää rasvottuu helposti. Ovat ihan hyväkuntoiset ja niskapituset.

Eli mä tarviin nyt näihin hyvän palashampoon ja hoitoaineen. Auttaisko joku?

Myydäänkö noita jossain muualla kun tuolla Lushilla, onko jonkun muun merkkisiä?

En oo koskaan noita käyttänyt, joten miten niitä käytetään? Niinkun aataminaikasta käsi-palasaippuaa, vai hierotaanko esim. jotenki suoraan hiuksiin?

Käytän Vihreän kosmetiikan palasampoota, mulla on niin lyhyt tukka että hieron sitä palaa suoraan takatukkaan ja siitä vaahdotan koko pään. Mutta vois varmaan mennä luonnonkihara tukka lievästi takkuun moisesta käsittelystä. Eli suosittelen vaahdottaan käsissä ja sit tukkaan. Enpäs tiiä onko olemassa palahoitoainetta.

palasampoon jossa kuulema hoitoaine samassa. en kuitenkaan ole käyttänyt kun olen uskollisesti käyttänyt värjättyjen tuotteita ja tämä ei ollut sellainen. tuskin haitaksi on muttei vaan tule käytettyä. kotelokin on. ja kallis oli. ei taas ollut aivot mukana kaupassa vaan jonkun reppureissaajapalstan innoittamana ostin samasta syystä kuin apkin sitä kaipaa. eli hyvä tuote jos perussampoo+hoito riittää. kätevä reissussa kyllä. voisin myydä omani...

Lushin ainoa kiinteä hoitoaine on Jungle: http://www.lush.fi/tuotteet/hiustenhoitotuotteet-kiinteathoitoaineet/JUNGLE-PURKITETTU-106818 Ei oo valitettavasti omaa kokemusta siitä.

Shampoopalat on tosi erilaisia, ja riippuu ihan omista hiuksista mikä sopii parhaiten... että jos yks ei tunnu toimivan, ei todellakaan kannata hylätä kaikkia. http://www.lush.fi/tuotteet/hiustenhoitotuotteet-shampoopalat

Itse käytän yleensä Ultimate Shinea, tulee kivan silkkiset mun pitkistä hiukan kiharista hiuksista. Teini-ikäinen sisko jolla on tosi rasvaiset hiukset tykkää Jumping Juniperista. Karma Komba on aika hyvä perusshampoo, ja Godiva on se missä on hoitoaine samassa.

En tiedä onko enää myynnissä semmoinen suihkun jälkeen käytettävä R&B -hoitoaine. Se on voidemainen, hiuksiin jätettävä hoitoaine, sopii parhaiten kuiville hiuksille.

Shampoopalojen käyttö on vähän maun mukaan. Itse mä sekä vaahdotan sitä käsissä, että hieron kevyesti hiuksiin juurista.

Yhteistyössä