Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:Siivoa vähän kauemmin kuin tunti! Jookos?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Tekisitkö sitten suursiivouksen tollainen viikon siivous olis ihan passeli.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja no:Siivoa vähän kauemmin kuin tunti! Jookos?![]()
onneks menee kauemmin,kun mä haluan vielä käydä jossin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja heihei:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja no:Siivoa vähän kauemmin kuin tunti! Jookos?![]()
onneks menee kauemmin,kun mä haluan vielä käydä jossin![]()
Näin äkkiä palasit?
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin menen kohta pois,töihinJa olen siellä 8h
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin menen kohta pois,töihinJa olen siellä 8h
![]()
8h uhh =),mutta hieno!Mäkin saan töitä jos löydän hoitopaikka lapselle![]()
Hieno palkka :flower: =) voi että mäkin haluan töihin arrrrrrAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin menen kohta pois,töihinJa olen siellä 8h
![]()
No saan tästä päivästä 140? käteenB)
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Hieno palkka :flower: =) voi että mäkin haluan töihin arrrrrrAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin menen kohta pois,töihinJa olen siellä 8h
![]()
![]()
ai tanssiminen vai?Ei ole,kun en halua enää,enkä nukkunut ollenkaan silloin,enkä halua alkoholia juoda ja sielä pitäis edes yks lasillinen,blaaaa,kiva kokemus mutta ei mun homma B)Alkuperäinen kirjoittaja perseen heilutus:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Hieno palkka :flower: =) voi että mäkin haluan töihin arrrrrrAlkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Mäkin menen kohta pois,töihinJa olen siellä 8h
![]()
![]()
eiks sulla ole jo niitä töitä?