Mä luulin että näin käy lähinnä vain elokuvissa: Vauva lopetti itse yösyönnit 7kk iässä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Toki mä tiedän että yhdellä sun toisella vauva on lopettanut yösyönnit jopa ihan muutaman viikon/kuukauden iässä mutten ajatellut että ikinä omalle kohdalle kävisi niin kivasti että vauva lopettaisi yösyötöt...mutta nyt sitten kävi niin :)

Meillä on lopetettu esikoisen syötöt 8kk iässä ja keskimmäisen syötöt 7kk iässä. Kolmas täytti juuri 7kk ja olin ajatellut häntä yöpullosta vierottaa noin 8-9kk iässä, sillä tyttö on niin laiha ja pieni että saa mun puolesta vielä hetken yölläkin syödä vaikka ohjeistuksen mukaan 6kk ikäinen pärjää jo yön ruoatta mikäli puputtaa 5 kiinteää ateriaa päivässä.

Mutta niin siinä sitten tosiaan kävi että 4 yötä sitten vauva ei herännyt syötölle. Heräili kyllä useampaankin kertaan, mutta ei vaatinut maitoa vaan nukahti heti kun sai tutin suuhun. Ja näin on nyt sitten menty siitä lähtien :)

Pulloista luopuminen on meillä sujunut aina todella kivasti, mutta että näin kivasti...melko mukavaa :D

Onnea vaan yösyömättömyydestä! :D

Meillä poika lopetti yösyönnit 6 kk ikäisenä, nukkui kaksi viikkoa heräämättä yöt ja aloitti uudelleen. Kahden viikon ajan vaati maitoa kahdesti yössä ja sitten taas lopetti. Nyt 1 vee ja ei tuon kahden vkon hetkellisen yösyömisen jälkeen enää ole maitoa öisin halunnut. Ihanaa nukkua!

Yhteistyössä