mä luulin et meil on ollu tosi kiva päivä :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
nukuttiin hyvät yöunet, syötiin hyvä aamupala, saatiin paljon raksalla aikaseks, ollaan naurettu ja touhuttu koko päivä, poika tuli kotiin, tilattiin pizzat, käytiin saunassa ja ollu tosi rento ja mukava päivä.
laitoin sit pojan nukkuu ja tulin sohvalle ja sanoin miehelle et laittaisitko muru töllöö ihan pykälän pienemmälle?
ja tää räjähti silmille et kun mä oon koko päivän sille valittanu kaikesta ja kitissy ja urputtanu :o
ja mulla on ollu TOSI hyvä päivä, en oo sanonu tolle mistään ennen tätä, oon siit ihan varma, eikä se osannu antaa esimerkkejä kun kysyin :whistle:
että se siitä hyvästä päivästä, tuli sit itku ja mies vaan puhisee tossa et mitä sä siin poraat :'( :ashamed:
huokaus.

kiitos kaikille :hug:
mä tiedän et tääl varmaan 80% ajattelee et "voi perse, taas se rutisee täällä elämänsä vaikeutta" mutta tää oikeesti auttaa mua jaksamaan kun saan purkaa tänne, ei kaikkea viitsi kaataa miehen niskaan joka muutenkin on siellä jaksamisen äärirajoilla :ashamed:
3v uhmis, koiranpentu, päivätyöt, opiskelut ja raksa on tosi raskas yhdistelmä, mut mä TIEDÄN et me kestetään ja jaksetaan, tuntuu vaan niin loputtomalta tää :ashamed:
ja toisinaan kummankin käytös toista kohtaan on syyttä ihan kohtuutonta.. :ashamed:

Oikeesti, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Meilläkin on rakennus, opiskelut, työt, liuta elukoita (kymmeniä) ja muutama mukulakin. Rankkaa se on, mut lopussa kiitos seisoo.

Mitä todennäköisemin miehesi stressasi (=ajatteli) juuri sillä hetkellä jotain maanantain tai ensiviikon hankalaa/rasittavaa/ikävää pakollista työasiaa.

Eli vain sattumoisin osuit aukaisemaan suusi juuri sellaisella hetkellä, kun mielikuvissa kiiti ja sisuksia vaivasi se kaikkein ikävin tunne, juuri kun piti saada olla vain kaikessa rauhassa.

Yhteistyössä